شناسهٔ خبر: 46748760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

عمده واحدهای مسکن مهر نیمه تمام استان ایلام مربوط به دهلران است

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عمده واحدهای مسکن مهر نیمه تمام استان ایلام مربوط به دهلران است و تا پایان دولت واحدهای باقی مانده تکمیل می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بهادری ظهر دوشنبه در بازدید طرح مسکن مهر دهلران از تکمیل واحدهای باقی مانده تا پایان دولت خبر داد.

وی گفت: عمده مسکن مهر باقیمانده استان مربوط به شهرستان دهلران است که طبق برنامه زمانبندی اتمام این طرح تا پایان دولت همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و با تمهیداتی که نظر گرفته‌ایم قطعاً واحدهای مسکن مهر باقیمانده این شهرستان نیز تا پایان دولت با کیفیت لازم تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: تعداد کل مسکن مهر شهر دهلران یک هزار و ۹۷۰ واحد است که هم اکنون از این تعداد واحد ۴۷۵ واحد با پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد توسط سه تعاونی در حال تکمیل هستند.

بهادری اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با افزایش سقف تسهیلات و همچنین اختصاص کمک بلاعوض با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی نسبت به تکمیل این واحدها تا پایان دولت اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر دهلران قبلاً تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است و تعدادی هم که متقاضی نداشته‌اند از طریق مزایده عمومی در سنوات قبل واگذار شده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در مورد وضعیت زیر ساخت‌ها و معابر مسکن مهر شهرستان دهلران گفت: در بازدیدی که به همراه فرماندار این شهرستان داشتیم، مقرر شد با پیگیری‌های لازم و تلاش برای جذب اعتبار ملی در این خصوص و اعتباراتی که از طرف فرمانداری و شهرداری در نظر گرفته خواهد شد، بتوانیم معابر مسکن مهر دهلران و موسیان را ساماندهی کنیم.

نظر شما