شناسهٔ خبر: 46748657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رأفت در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیس قفل دروازه نماینده هند را خواهد شکست/ امیدوارم از هر ۴ نماینده کشورمان حمایت شود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برتری پرسپولیس برابر نماینده هند دور از ذهن نیست و قفل دروازه این تیم شکسته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس با دو پیروزی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده، بخت اول صعود از گروه E محسوب می‌شود. سرخ‌پوشان که با حاشیه امنیت مناسب در صدر جدول گروه‌شان جای دارند در سومین دیدار به مصاف گوای هند می‌روند. فولاد خوزستان نیز که تا اینجا نمایش قابل قبولی ارائه کرده در آخرین دیدار رفت خود به مصاف النصر عربستان خواهد رفت و تراکتور نیز مقابل نیروی هوایی عراق بازی خواهد کرد.

پایان رأفت در مورد نتایج خوب پرسپولیس و دیدار با گوای هند به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پرسپولیس با وجود شرایط آب و هوایی نامناسب هند موفق شده در دو دیدار اول خود 6 امتیاز با ارزش کسب کند و در آخرین مسابقه مقابل تیم گوای هند قرار می‌گیرد که تا حدود زیادی ناشناخته است ولی بدون تردید کادر فنی پرسپولیس دو بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌اند و می‌دانند مقابل تیم سختکوشی بازی دارند. البته که بازی‌های خوب پرسپولیس احتمال برتری این تیم مقابل نماینده هند را بالا برده است.

وی درباره اینکه گوآ مقابل دو حریف قبلی دروازه‌اش باز نشده و آیا مقابل پرسپولیس هم می‌تواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد، تصریح کرد: بدون شک نماینده کشورمان موقعیت‌های زیادی را مقابل دروازه حریف خلق خواهد کرد و قفل دروازه حریف هندی پس از دو بازی شکسته خواهد شد. اگر پرسپولیس بتواند در همان نیمه اول دروازه گوا را باز کند، کسب پیروزی با اختلاف دو یا سه گل دور از انتظار نیست. پرسپولیس در تمامی پست‌ها نفرات باکیفیتی دارد و برای کسب پیروزی مقابل حریف هندی کار دشواری ندارد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد تقویت خط حمله سرخ‌پوشان عنوان کرد: با شروع نیم‌فصل دوم شهریار مغانلو که مهاجمی توانمند روی زمین و هواست به پرسپولیس آمده و در بازی قبل مقابل الریان قطر دو گل ارزشمند زد تا ثابت کند وضعیت مناسبی دارد. عیسی آل کثیر هم که پس از 6 ماه محرومیت به تیم بازگشته هفته به هفته تقویت خواهد شد و مطمئن هستم به زودی شاهد گل زدن او در لیگ قهرمانان آسیا هم خواهیم بود. با قدرتمندتر شدن خط حمله پرسپولیس این تیم می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابد.

وی در مورد شرایط فولاد خوزستان بیان کرد: کمتر کسی از فولاد انتظار داشت که بازی‌های به این خوبی ارائه کند ولی جواد نکونام تیم خوبی را جمع کرده و تمامی بازیکنان در خدمت تیم هستند. این موضوع به فولاد کمک کرده تا مقابل هیچ حریفی از پیش باخته نباشد و اتفاقاً با بالا رفتن کیفیت فنی این تیم انتظار می‌رود تا فولاد ضمن صعود از گروهش به مراحل بالاتر راه یابد.

رأفت در مورد نتایج تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: رسول خطیبی مربی خوب و باانگیزه‌ای است و اولین تجربه آسیایی‌اش را پشت سر می‌گذارد. او تلاش می‌کند تا تیمش بهترین بازی‌ها را انجام دهد و حضور نفرات باتجربه‌ای چون اشکان دژآگه و مسعود شجاعی تراکتور را در وضعیت بسیار خوبی قرار داده است با این حال این تیم برای آنکه بتواند موفق‌تر از گذشته باشد و به پیروزی دست یابد، باید با دقت بیشتری با رقبا بازی کند. امیدوارم این تیم بتواند همانند دیگر نمایندگان کشورمان به پیروزی دست یابد و در مسیر صعود از گروهش قرار بگیرد.

وی یادآور شد: در صورتی که هر چهار نماینده کشورمان بتوانند از گروه‌شان صعود کنند، امیدوارم از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از این تیم‌ها حمایت بیشتری شود. رمز موفقیت تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا، تقویت مناسب پیش از شروع مراحل حذفی لیگ قهرمانان است. امیدوارم که شاهد حمایت کافی از استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور البته به شرط صعود باشیم.

انتهای پیام/4048/

نظر شما