شناسهٔ خبر: 46748650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

صدور ۸۱ هزار سند روستایی در لرستان

آزیتا یوسفیان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از صدور ۸۱ هزار سند روستایی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود رضایی امروز ۳۰ فروردین ماه در دیدار با حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، اظهار کرد: بهترین کار ما در سالجاری تولید مسکن است.

وی ادامه داد: بهترین تولیدکنندگان روستائیان هستند که باید موانع در راستای اسکان آنها برداشته تا منجر به جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها شود.

رضایی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای استان گفت: در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان که قابلیت اجرای طرح هادی در آنها وجود داشته این طرح به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه بازنگری طرح هادی در ۷۵۰ روستای استان انجام شده است، افزود: در این راستا از نورم کشوری نیز جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه نورم کشوری در بحث طرح‌ هادی  ۵۲ درصد است اما این رقم در لرستان با وجود ۸۰۳ روستا ۵۳ درصد است، گفت: این درحالیست که نورم لرستان در سال ۹۶، به لحاظ طرح هادی ۳۱.۵ درصد بوده است.

رضایی عنوان کرد: لرستان دارای ۳۰۰۰ روستاست و برای اجرای طرح‌ها باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در خصوص تهیه و صدور سند روستایی در استان اظهار کرد: در لرستان ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی وجود دارد که تاکنون ۸۱ هزار سند صادر شده که معادل ۵۲ درصد است.

انتهای پیام

نظر شما