شناسهٔ خبر: 46748644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

پیام تسلیت وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت عروج ملکوتی سردار حجازی

صاحب‌خبر -

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، عروج ملکوتی سردار سید محمد حجازی  جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج ملکوتی ستاره درخشان سپهر ولایت و اسوه اخلاق و وارستگی مرحوم سردار سید محمد حجازی پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری و خدمت به میهن و ملت عزیز ایران اسلامی موجب تاثر و تاسف همه دوستان و دلدادگان اسلام و انقلاب شد.

مجاهدی بصیر و سردار ولایتمداری که پس از دوران دفاع مقدس نیز در مسئولیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقاء توانمندی‌ها دفاعی انجام داد و در جبهه مقاومت نیز استوانه‌ای قابل اتکاء برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رفت.

این مجاهد مخلص، علاوه بر سال‌ها خدمتگزاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و دوستان نزدیک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و پس از شهادت حاج قاسم نیز در طریق جهاد، در جایگاه جانشینی فرماندهی نیروی قدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود و در سلوک فردی و مدیریتی در راه و منش فرمانده شهید قدم برمی‌داشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جهادگران و کشاورزان کشور، فقدان این سردار وارسته و عاشق جهاد و شهادت را محضر رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم آن مرحوم، فرماندهان و مسئولان و همرزمانش در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و در ایام معنوی ضیافت الله از خداوند سبحان برای آن رزمنده خستگی ناپذیر که عمر خود را یکسره وقف مجاهدت فی سبیل الله کرد، غفران واسعه الهی مسئلت دارم.

 

                                                                                کاظم خاوازی

                                                                       وزیر جهاد کشاورزی

نظر شما