شناسهٔ خبر: 46748626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

خدمت به خانواده های معظم شهدا برای هر مسئولی یک سعادت بزرگ است

مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش های دکتر محمد نوذری استاندار ایلام در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تکریم خانواده های معزز شاهد و ایثارگران استان تجلیل و تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر «محمد نوذری» در دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان، به این منظور، ضمن قدردانی از خدمات بنیاد شهید استان نسبت به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از دستگاه های مهم نظام است، چرا که با قشری از جامعه در ارتباط است که عضوی از خانواده و یا اعضا و جوارحشان را در راه اسلام، انقلاب و نظام فدا کرده اند.

وی خدمت به خانواده های معظم شهدا را برای هر مسئولی یک سعادت بزرگ دانست و افزود: خدمت به این قشر عزیز از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه بایست نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشیم.

استاندار ایلام در ادامه ضمن ابراز رضایت از مدیرکل و مجموعه بنیاد شهید استان، گفت: خدمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مجموعه همکاران زحمت کش ایشان شایسته تقدیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار گفت: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری استان همواره پیشقدم هستند.

وی افزود: همه ادارات و دستگاه های استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پر تلاش و پای کار هستند.

انتهای پیام

نظر شما