شناسهٔ خبر: 46748281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

قاچاق گوسفند زنده از اصفهان / قاچاقچیان دستگیر شدند

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۵ رأس گوسفند زنده قاچاق از استان اصفهان به خارج از کشور در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا اکبری اظهار داشت: مأموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از قاچاق محموله‌ای از احشام به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت حامل گوسفند زنده مشکوک و پس از استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک معتبر برای حمل بار خود بوده و دام‌ها به منظور قاچاق حمل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کر: در این عملیات ۸۵ رأس گوسفند زنده قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به همراه پروند تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کمبود گوشت قرمز در بازارهای داخلی که باعث گرانی این کالا و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده، گفت: پلیس با اقتدار با کسانی که برای کسب سود و منفعت خود در زندگی مردم اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند.

نظر شما