شناسهٔ خبر: 46748187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان و جام ملت ها

پاسخ سرمربی گوا به ادعای گل محمدی/اظهارات بلان درباره قدرت پرسپولیس تا اجرا کردن فلسفه فوتبال فرگوسن

سرمربی گوا قبل از بازی با پرسپولیس بیان کرد که گل زدن در بازی فردا مهم ولی امری سخت و دشوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال گوای هندوستان که برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) حاضر شده است، بعد از کسب ۲ تساوی بدون گل و ثبت دو کلین شیت، فردا و در سومین دیدار از مرحله گروهی ACL به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

خوان فراندو سرمربی اسپانیایی گوا در نشست خبری پیش از این بازی در خصوص اینکه آیا لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین بازی های وی تاکنون بوده است یا خیر پاسخ داد:هر بازی ای که من انجام داده ام مهم بوده است. فرقی ندارد که در چه رقابتی انجام شده ولی فعلاً مهمترین بازی برای من، دیدار فردا مقابل پرسپولیس است.

وی در خصوص مورد نیاز گوا به گلزنی در دیدار فردا نیز بیان کرد:رسیدن به گل و گلزنی خیلی مهم است، اما این کار در بازی فردا کمی دشوار است. ما قرار است در بازی فردا با تیم بسیار سخت و قدرتمند پرسپولیس رو به رو شویم. ما همه چیز را گام به گام و بازی به بازی پیش می رویم.

فراندو در مورد ادعای گل محمدی مبنی بر اینکه شروع بازی های گوا در دیرترین ساعت هند برگزار می شود و این مسئله بابت آب و هوا یک مزیت برای این تیم است، بیان کرد:همینکه تیم من در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند، یک امتیاز ویژه به حساب می آید و این مسئله مهمترین چیز است. حتی اگر بازی های تیم من ساعت ۳ صبح هم شروع شود، مشکلی از این بابت ندارم.

لیگ قهرمانان آسیا,پرسپولیس

اظهارات بلان درباره قدرت پرسپولیس تا اجرا کردن فلسفه فوتبال فرگوسن

سرمربی الریان قطر بار دیگر به قدرت پرسپولیس در آسیا اعتراف کرد.

به گزارش فارس، لورن بلان سرمربی الریان قطر در نشست خبری پیش از دیدار با الوحده امارات درباره بازی قبلشان با پرسپولیس، گفت:درست است ما در بازی با پرسپولیس توپ های زیادی را مقابل دروازه خود دور کردیم ولی در نیمه اول بازی دروازه بان تیم ایرانی ستاره زمین بود و بسیاری از موقعیت ها را از ما گرفت. همه می دانند تیم ایرانی عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و من پیش از این درباره قدرت پرسپولیس گفته بودم و اعلام کردم این تیم شانس اول صعود به مرحله بعد است.

وی افزود:در بازی فردا مقابل الوحده امارات باید برنده بازی شویم تا سرنوشت خود را در لیگ قهرمانان آسیا تعیین کنیم. همه می دانیم آب و هوای هند روی بازی ها تاثیر گذاشته ولی باید در بازی با الوحده ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و ستاره سابق خروس ها درباره بازی کردنش زیر نظر الکس فرگوسن مربی اسطوره ای منچستر یونایتد و آیا در دوران مربیگری اش از فلسفه فوتبال این مربی بزرگ تبعیت می کند، گفت:به نظرم فرگوسن بهترین مربی تاریخ است. من هم اندیشه ای شبیه به فرگوسن دارم اما بدون شک فلسفه فوتبال انگلیس متفاوت است. من برخی از فلسفه های فوتبال فرگوسن را در زمین پیدا می کنم.

پرسپولیس در بازی آخر خود موفق شد با نتیجه ۳ بر یک الریان را شکست دهد و با ۶ امتیاز صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا است. شاگردان گل محمدی فردا( سه شنبه) در سومین بازی خود باید به مصاف گوای هند بروند.

نظر شما