شناسهٔ خبر: 46748026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اهتمام مجلس برای افزایش بودجه هلال‌احمر

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر در جلسه شورای مدیران این جمعیت گفت: تلاش های مجدانه و عملکرد صادقانه هلال‌احمر در سال اخیر سبب شد تا مجلس نیز در افزایش بودجه این نهاد اهتمام ورزد و اعتبارات سال 1400 افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ شهرام میرزایی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر گفت: منابع عمومی نیز در سال جاری با افزایش 139 درصدی همراه شده است. کمک هایی نیز برای بیماران نیازمند تخصیص داده شده است که ساز و کار آن تعیین خواهد شد.

او با اشاره به اینکه جمعیت در حوزه تملک دارایی های سرمایه ای و ملی نیز با افزایش 20 درصدی رو به رو بوده است گفت: درآمدهای اختصاصی هلال احمر نیز در این مدت 7 درصد افزایش داشته است. کمک بلاعوض به بیماران نیازمند با اتفاقات خوبی که رقم خورد با رشد 3 هزار درصدی همراه شد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امروز مدیریت صحیح منابع و اهتمام به درآمدزایی پایدار یکی از اتفاقاتی است که می تواند کمک بسزایی به هلال احمر کند. استفاده بهینه از درآمدها و دارایی ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.  امروز به علت فعالیت های زیادی که هلال احمر در استان ها در کنار سایر نهادها در عرصه مقابله با کرونا دارد، ضرورت دارد که از محل اعتبارات کرونا نیز مبالغی برای هلال احمر در نظر گرفته شود تا با توان بیشتری بتواند در این عرصه فعالیت کند. دانشگاه های علوم پزشکی استان ها نیز در این عرصه قول مساعد را داده اند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما