شناسهٔ خبر: 46747596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی آلمانی در استمفوردبریج ماندنی می‌شود؛

توخل: اگر شایسته ماندن بودم، در آن صورت می‌مانم

توماس توخل که در اواخر ژانویه گذشته جایگزین فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی شد، او در همین مدت کوتاه تاثیر شگرفی روی آبی ها گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل اکنون آماده امضای قراردادی طولانی تر با چلسی است. سرمربی آلمانی با وجودی که تازه در ماه ژانویه گذشته به چلسی پیوسته اما به 12 ماه پایانی قرارداد خود نزدیک می شود.

تاثیراتی که توخل در همین مدت اندک روی چلسی گذاشته بسیار قابل توجه بوده است؛ آبی ها در 19 بازی گذشته خود با هدایت سرمربی آلمانی تنها دو بار طعم شکست را چشیده اند.

این موفقیت در بازی های گذشته توانسته چلسی را به فینال FA Cup برساند و همچنین آبی ها به نیمه نهایی چمپیونزلیگ نیز صعود کرده اند و بار دیگر این باشگاه در آستانه به پایان رساندن لیگ برتر در تاپ فور است.

 

 

توخل در زمان پیوستن به چلسی قراردادی 18 ماهه امضا کرده بود که البته در صورت دستیابی به اهداف مربوط به عملکرد باشگاه، این قرارداد تمدید خواهد شد.

سرمربی 47 ساله ابتدا با امضای قرارداد کوتاه مدت با این باشگاه موافق نبود اما آبی ها او را با وعده امضای قراردادی بلندمدت راضی کردند و با توجه به شروع درخشانی که در این باشگاه داشت، حالا می تواند مطمئن باشد که به زودی قراردادی جدید را با آبی ها امضا خواهد کرد.

توخل روز شنبه و پس از پیروزی برابر سیتی، در پاسخ به این سوال که آیا احساس می کند شایسته قرارداد بلندمدت‌تری است، گفت: "اگر شایسته ماندن در اینجا باشم، از ماندن بسیار خوشحال خواهم شد و  سعی می کنم تا آنجا که ممکن است در این باشگاه بمانم. احساس می کنم عضوی از خانواده چلسی هستم.

 

 

باشگاه فوق العاده حرفه ای بوده، ما از حمایتی باورنکردنی برخورداریم و تیمی داریم که بودن کنارش در کنار خط طولی زمین لذتبخش است. جنگیدن در کنار این تیم واقعا مایه خوشنودی است.

به همین دلیل من اهمیتی نمی دهم که در قرارداد من چه آمده است. من باید شایسته ماندن در این باشگاه برای طولانی مدت باشد. اگر شایسته ماندن بودم، در آن صورت مدت طولانی تری می مانم.

این چیزی است که من از خودم انتظار دارم. در حال حاضر احساس آزادی می کنم، احساس خوبی دارم. در جای درست و در زمان درستی هستم.

وقتش که برسد همه چیز در جای خودش قرار خواهد گرفت و اگر من بخواهم که طولانی تر در اینجا بمانم باید هر هفته با تیم نتیجه بگیرم."

 

 

نظر شما