شناسهٔ خبر: 46747133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس سازمان صمت استان قزوین:

بررسی مشکلات صنایع از طریق سامانه تسهیل انجام می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به ابلاغیه وزارتخانه در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، دریافت درخواست بررسی مشکلات صنایع استان از طریق سامانه تسهیل انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با اشاره به روند جدید رفع موانع تولید، گفت: از پایان سال۹۹ براساس ابلاغیه جدید باید کلیه درخواست‌های بررسی مشکلات واحدها و صنایع تولیدی استان در سامانه http://tashil.stsm.ir ثبت شود.

او افزود: در این سامانه، درخواست‌های مطرح شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و با سرعت و دقت بیشتری برای رسیدگی به درخواست‌ها اقدام می شود.

این مقام مسئول افزود: امیدواریم در سال جاری با توجه به شعار سال بتوانیم ظرفیت سازی جدید را برای حل مشکلات صنایع استان فراهم کنیم.

او با اشاره به موضوع تامین سوخت برخی واحدهای تولیدی مستاجر، افزود: آذرماه سال قبل مشکل این واحدها در کارگروه مطرح شد و در مصوبه ای قرار شد فرصتی برای گازرسانی به آنها داده شود.

افضلی گفت: پس از گذشت این فرصت، تعدادی از همان واحدها مراجعه کرده اند که مشکل آنها با موجرین حل نشده است و درخواست فرصت مجدد دارند که باید کارگروه به آن رسیدگی کند.

در ادامه این جلسه مشکلات پنج واحد تولیدی و صنعتی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما