شناسهٔ خبر: 46746793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دلیلی ندارد دروغ بگویم، با دست گل نزدم

تبریزی: قلعه‌نویی به شاگردانش اهمیت می‌دهد

صاحب‌خبر - مرتضی تبریزی، در خصوص پیروزی تیمش در بازی با پیکان و جنجال‌هایی که بابت گلی که به ثمر رسانده بود، گفت: من این گل را با کتف و شانه زدم و به هیچ عنوان از دستم استفاده نکردم. اگر هم از دستم استفاده می‌کردم همه چیز را صادقانه می‌گفتم ولی من با دست گل نزدم. متاسفانه در این بازی دوربینی پشت دروازه نبود که تصویر آن گل را واضح بگیرد تا مشخص شود که من با دست گل نزدم.
وی در ارتباط با شرایط فعلی گل‌گهر و اینکه آیا آنها می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، عنوان کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و دو برد اخیر هم باعث شد تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود. ما برای کسب بهترین رتبه تلاش می‌کنیم و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم، امیدوارم در نهایت بهترین اتفاقات برای گل‌گهر رخ بدهد.
تبریزی در پاسخ به این پرسش که «آیا تعطیلی لیگ برتر به ضرر گل‌گهر نشد؟» تصریح کرد: طبیعتا تعطیلی لیگ می‌تواند به ضرر تیم‌هایی باشد که شرایط خوبی داشتند و ما هم در بهترین فرم ممکن قرار داشتیم. با این حال تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.
مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص کار کردن با امیر قلعه‌نویی گفت: امیرخان یک مربی باتجربه و کاربلد است و همیشه به شاگردانش اهمیت می‌دهد. کار کردن با این مربی لذت‌بخش است، من هم تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم.

برچسب‌ها:

نظر شما