شناسهٔ خبر: 46746517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار دورود:

ظرفیت بیمارستان دورود تکمیل شده است / مهم‌ترین کانون انتقال و سرایت کرونا مراسمات عزاداری است

خدانظر دریکوند گفت: ظرفیت بیمارستان دورود تکمیل شده و تخت خالی برای بیماران کرونایی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ دریکوند در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد:از بازاریان واصناف درورد وکه ا احساس مسئولیت نسیت به سلامت مردم اقدام  به تعطیلی محل کسب وکار خود کردند سپاسگذاری می کنم ، کار اصناف وبازرایان در بحث قرنطینه  قابل تقدیر است ولی جلسات ،شب نشینی های خانوادگی  ومراسمات عزا نیز باید تعطیل شود.

 او با بیان اینکه بخش «آی سی یو» بیمارستان دورود پُر است ،افزود: دورود به لحاظ شیوع کرونا خطرناک است، ظرفیت بیمارستان دورود تکمیل شده و تخت خالی برای بیماران نداریم.

فرماندار دورود با بیان اینکه مهم‌ترین کانون انتقال و سرایت ویروس کرونا  در شهرستان دورود  متأسفانه مراسمات عزاداری است،تصریح کرد:از مردم شهرستان خواهش می‌کنم به خاطر سلامتی خود، خانواده‌هایشان و اقوام از رفتن به این مراسم‌ها خودداری کنند و از صاحبان عزا نیز خواهش می‌کنیم که مردم را به مراسم‌ها نکشانند و از آنها بخواهند که در مراسم‌هایشان شرکت نکنند.

دریکوند با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان دورود، کودک سه ساله مبتلا به کرونا داریم ،خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که مردم به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند تا دوباره شاهد یتیم شدن تعدادی از بچه‌ها، بی‌سرپرست شدن زنان و عزادار شدن خانواده‌ها نشویم.

او بیان کرد: خواهش ما این است که مردم  به اطلاع رسانی رسانه ها  توجه کنند  واز حضور در مراسمات خودداری کنندچون  ازهمه چیز نمی توان به وسیله  نیروی انتظامی جلوگیری کرد وبه  سطح فرهنگ مردم بستگی دارد.

دریکوند با بیان اینکه  وضعیت کرونایی شهرستان  دورود خوب نیست ومردم رعایت کنند،گفت: صاحبان عزا در اعلامیه ها از مردم خواهش کنند در این مراسماتشان  شرکت نکنند.

فرماندار دورود عنوان کرد: پرستاران وکادر درمان خسته اند وشبانه روزدر حال  تلاش وخدمات رسانی هستند لذا  مردم باید وضعیت  را درک کنند .

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما