شناسهٔ خبر: 46746494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور زنجان:

رعایت محدودیت تردد خودرویی شبانه در زنجان رضایتبخش نیست

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متاسفانه محدودیت تردد خودرویی شبانه در این استان از سوی برخی رانندگان، رعایت نمی‌شود و این وضعیت رضایتبخش نیست.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در مرحله نخست طرح محدودیت تردد خودرویی شبانه، سطح رعایت خوب و مناسب بود اما اکنون هرچند اعمال قانون از سوی پلیس راهور، تشدید شده اما با این وجود میزان ترددها بیشتر از گذشته شده است.

وی اظهار داشت: برخی رانندگان که جوان نیز هستند شب ها به صورت تفریحی در سطح خیابانهای شهر با خودرو تردد می کنند که این تخلف توسط دوربین های نظارتی پلیس ثبت و ضبط شده و برابر با قانون و بدون هیچ اغماضی با آنان برخورد می شود.

خلجی افزود: این رانندگان خاطی که اغلب پلاک خودرو را نیز دستکاری می کنند یقین بدانند که از چشم تیز بین پلیس در امان نیستند و در صورت مشاهده از سوی پلیس جریمه شده و به منظور رسیدگی به جرم مرتکب شده نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی در خصوص جریمه نشدن خودروهای متعلق به مراجعین به انتقال خون نیز تصریح کرد: اگر پلاک خودروی مربوط به اهداکنندگان خون در لیست ارسالی از سوی انتقال خون قید شده باشد در این صورت پلیس راهور جریمه درنظر گرفته شده را اخذ نخواهد کرد.

خلجی ادامه داد: کسانیکه بیمار بوده و به منظور مداوا به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و همچنین افرادی که مجوز تردد خودرویی دارند می توانند با ارایه اسناد و مدارک مثبته از شمول پرداخت جریمه روز یاد شده، خارج شوند.  

برچسب‌ها:

نظر شما