شناسهٔ خبر: 46746402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اهدای یک هزار جهیزیه به مددجویان کمیته امداد درچهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: جهیزیه یک هزار و۶۳ نوعروس نیازمند استان تهیه و به آن‌ها اهدا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی ملک پور بیان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند از رویکردهای حمایتی این نهاد است که با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی شامل لوازم ضروری منزل از جمله فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر وسایل مورد نیاز است، افزود: این تعداد جهیزیه با هزینه شش میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران را از خدمات کمیته امداد در حوزه تأمین هزینه ازدواج عنوان و مطرح کرد: همچنین کمک هزینه ازدواج به ۱۱۹ زن سرپرست خانوار جهت ازدواج مجدد پرداخت شده است.

ملک پور با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند استان، گفت: بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

نظر شما