شناسهٔ خبر: 46746369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز فعالیت‌های شهرستانی شورای ائتلاف در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشکیل این شورا در شهرستان‌های ده‌گانه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شواری ائتلاف نیروهای انقلاب متشکل از کلیه تشکل‌های انقلابی است که در این دوره انتخابات تلاش شده ارتباط قوی با همه افراد و متنفذین جامعه با  طرز تفکرهای مختلف گرفته شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تشکیل شواری ائتلاف در حال حاضر در شهرستان‌های 10گانه استان در دستور کار است و در روزهای آینده تکمیل و با هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف شهرستان‌ها، شورای ائتلاف استان نیز ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز نظرات کل اعضای شورای شهرستان‌ها گرفته خواهد شد و به دفتر مرکزی ارسال می‌شود.

سجادی اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در حال ایجاد بستری در فضای مجازی هستیم تا جلسات شورا به صورت مستمر و پرشور برگزار شود و تلاش کردیم به هر نحوی که از دستمان بر می‌آید به افراد دغدغه‌مندی که قصد فعالیت در انتخابات دارند کمک شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر به دلایل مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا فضای انتخاباتی کمی سرد است که در روزهای آینده با همکاری دغدغه‌مندان و متنفذین استان تحولی ایجاد خواهیم نمود.

انتهای پیام/68033

نظر شما