شناسهٔ خبر: 46746192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

تست کرونا در محل به همراه تخفیف برای سازمان‌ها و ادارات

حتما می‌دانید که ویروس کرونا هنوز بصورت کامل ریشه کن نشده و معدود کشورهایی که موفق به مهار و کنترل این ویروس شده‌اند، برای در امان نگاه داشتن و محافظ از جمعیت خود قوانین و محدودیت‌هایی را چه به لحاظ خروج و چه به لحاظ ورود برای افراد از کشورهای دیگر و حتی اتباع خود وضع کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حتما می‌دانید که ویروس کرونا هنوز بصورت کامل ریشه کن نشده و معدود کشورهایی که موفق به مهار و کنترل این ویروس شده‌اند، برای در امان نگاه داشتن و محافظ از جمعیت خود قوانین و محدودیت‌هایی را چه به لحاظ خروج و چه به لحاظ ورود برای افراد از کشورهای دیگر و حتی اتباع خود وضع کرده‌اند.

در ایران نیز اگر شما قصد سفر داشته باشید، بخواهید از خطوط هوایی ایران برای خروج یا ورود به کشور استفاده کنید، یا حتی قصد جابجایی هوایی در داخل کشور را داشته باشید، باید حتما پیش از سفر هوایی، تست کرونا برای پرواز را انجام داده باشید و از صحت و سلامت خود اطمینان حاصل کرده باشید. با استفاده از هوم کا علاوه بر انجام تست در محل زندگی و کار می‌توانید از تخفیفات هوم کا برای سازمان‌ها و ادارات نیز بهرمند شوید.

عدم استفاده از مراکز بیمارستانی جهت انجام تست کرونا برای پرواز

انجام تست کرونا برای پرواز نیز توسط بیمارستان‌ها و مراکز تشخیصی دولتی و خصوصی نیز امکان‌پذیر است اما باید به چند نکته دقت کنید:

· مراکز بیمارستانی و تشخیصی خود امروز منبع‌های بزرگی از شیوع و پراکندگی ویروس کووید ۱۹ هستند، چراکه ازدحام در این مراکز بخصوص در این دوران بیشتر است و بسیاری از افراد بصورت ناقل در اطراف ما حضور دارند.

· ممکن است شما مبتلا نباشید اما با حضور در بیمارستان یا آزمایشگاه جهت تست کرونا احتمال ریسک ابتلا به بیماری افزایش پیدا می‌کند.

· تست کرونا برای تشخیص به روش PCR انجام می‌گیرد و برای دریافت پاسخ آن باید یک دوره چند روزه در منزل قرنطینه باشید.

· پس از انجام تست در آزمایشگاه یا بیمارستان باید جهت دریافت پاسخ چند روز زمان بدهید که ممکن است این فرصت را نداشته باشید.

خدمات تست کرونا هوم کا در منزل و محل کار

از آنجایی که موارد عدم توصیه به مراجعه بیمارستانی و آزمایشگاهی را عنوان کردیم و میدانیم که حتما باید پیش از پرواز با هواپیمایی‌های ایران گواهی سلامت دریافت کنیم، بهترین کار این است که تست کرونا را در منزل یا محل کار انجام دهید. برای انجام تست کرونا در منزل یا محل کار کافیست با هوم کا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید، یا برای کسب اطلاعات و ثبت نوبت به روش آنلاین به وبسایت www.homeca.ir مراجعه فرمایید.

چگونه از خدمات تست کرونا پرواز استفاده کنیم؟

برخی از افراد از اجبار در انجام تست کرونا پیش از پرواز مطلع نیستند، بنابراین ممکن است فرصت کافی برای انجام تست نداشته باشند. دراینصورت شما می‌توانید از خدمات پاسخدهی تست کرونا هوم کا بصورت ۱۲ ساعته استفاده کنید. نوبت بگیرید، در منزل یا محل کار تست کرونا را انجام دهید و پس از ۱۲ ساعت پاسخ تست را دریافت نمایید.

اگر تست کرونا مثبت باشد

· در این صورت شما نمی‌توانید از خدمات پرواز استفاده کنید و باید قرنطینه شوید.

· در صورتیکه شرایط و اوضاع عمومی شما در حالت عادی باشد، بهترین کار این است که در منزل قرنطینه شوید.

· در دوره قرنطینه می‌توانید از مشاوره پزشکی هوم‌کا استفاده کنید و اقدامات لازم دوره قرنطینه را بیاموزید.

· چنانچه افراد دیگری همراه شما زندگی می‌کنند بهتر است اتاق خود را جدا کنید.

· ظروف غذاخوری خود را از افراد سالم در خانه جدا کنید.

· از اطرافیان فاصله بگیرید و حتما از ماسک استفاده کنید.

· تا اتمام دوره قرنطینه از منزل خارج نشوید.

· برای پاکسازی سریعتر ویروس بیشتر از مایعات بخصوص در نوع گرم مصرف کنید.

تست کرونا برای پرواز داخلی و خارجی

همانطور که اشاره کردیم برای اینکه بتوانید از پروازهای خارجی و داخلی ایران استفاده کنید، باید حتما مدرک تست منفی کرونا را ارائه دهید. تست کرونا هواپیمایی ایران ایر نیز شامل این مجوز و گواهی سلامت می‌باشند. بنابراین اگر شما برای انجام تست کرونا هواپیمایی ایران ایر، به دنبال یک مرکز تشخیصی معتبر هستید بهتر است کمی دست نگهدارید.

مجموعه هوم کا با صدور پاسخ آزمایش معتبر و قابل قبول برای تمام خطوط هوایی ایرانی و خارجی، کار شما را بیش از پیش راحت نموده است.

تست کرونا در محل به همراه تخفیف برای سازمان‌ها و ادارات

تخفیف تست برای ادارات و سازمان‌ها

مبارزه با ویروس کرونا، علائم و عوارض آن و هراس از بیمار نشدن یک مسئله، هزینه انجام تست کرونا یک مسئله جداست. هزینه انجام تست کرونا بالاست که ممکن است برای بسیاری امری غیرممکن باشد و دشوار باشد. از این رو هوم‌کا برای کمک به افراد و ارتقای سلامت عمومی جامعه علاوه‌بر ارائه خدمات تست کرونا در محل و منزل، بصورت ۱۲ ساعت و اورژانسی به افرادی که در برخی از سازمان‌ها و ادارات مشغول به کار هستند نیز برای انجام تست تخفیف می‌دهد.

درصورتیکه شما کارمند یکی از سازمان‌ها و ادارات هدف هوم‌کا باشید می‌توانید تست کرونا را بصورت تخفیفی انجام دهید و از این مزیت استفاده کنید.

تست فوری کرونا در منزل

تست فوری کرونا یکی از پلن‌هایی است که هوم کا برای مشترکین خود در نظر گرفته است. درصورتی که باید در سریعترین زمان ممکن پاسخ تست کرونا را دریافت نمایید، در هوم کا این کار را برایتان انجام خواهند داد.

دقت تست کرونا برای پرواز

تمام مراحل انجام تست توسط نیروی پرستار و مجرب هوم کا انجام می‌گیرد، بنابراین دقت تست کرونای شما به مراتب بیشتر از دقت تست در مراکز بیمارستانی و آزمایشگاهی خواهد بود. چراکه تست شما بصورت خصوصی در منزل یا محل کار انجام می‌کرد و نیروی ما بر روی انجام فرآیند تست تسلط و تمرکز کافی را خواهد داشت.

تست کرونا در محل به همراه تخفیف برای سازمان‌ها و ادارات

تست کرونا پرواز به چه روشی انجام می‌گیرد

از آنجایی که تست آنتی بادی تنها این را مشخص می‌کند که فرد قبلا مبتلا شده است یا نه. بنابراین این روش مورد تایید نیست و حتما برای گواهی پرواز باید تست PCR بدهید. با انجام تست PCR می‌توانید متوجه شوید که مبتلا هستید یا خیر. در این آزمایش پرستار از مخاط بینی و حلق فرد جهت نمونه‌گیری استفاده می‌کند.

نمونه‌برداری در نهایت ۱۵ دقیقه زمان میبرد. سپس نمونه توسط نیروی هوم کا به آزمایشگاه منتقل می‌شود و پاسخ تست کرونا هواپیمایی ماهان، نیز از سوی هوم کا به شما ارائه می‌شود. توصیه می‌شود که پس از انجام تست تا زمان دریافت پاسخ در منزل بمانید.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد چگونگی انجام تست کرونا برای پرواز به وب‌سایت هوم کا www.homeca.ir مراجعه کنید. یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/ر

نظر شما