شناسهٔ خبر: 46746167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

5 پیشنهاد برای سرمربی خاتم اردکان/ طلوع‌کیان: درحال بررسی شرایط هستم

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: 5 پیشنهاد برای حضور در تیم های مختلف دارم که منتظر تعیین تکلیف خاتم و در حال بررسی شرایط هستم.

صاحب‌خبر -

علیرضا طلوع کیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعیین تکلیف تیم والیبال خاتم اردکان برای ادامه حضور در لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر منتظر تعیین وضعیت تیم خاتم اردکان هستم. هنوز کادر و بازیکنان مطالبات خود را دریافت نکردند و برای ادامه تیمداری با هر نام جدیدی نیز باید تسویه حساب صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه خاتم را دوست دارم، خاطرنشان کرد: اردکانی ها مجموعه خوبی دارند و مردم این شهر هم به صورت جدی شرایط تیم لیگ برتری خود را دنبال می کنند، اما متاسفانه نمی‌دانم چرا برنامه‌ریزی‌ها به کندی انجام می‌شود. در صورت ادامه همکاری با خاتم، متاسفانه چند مهره از دست دادیم که باید جایگزینی برای آنها پیدا کنیم. 

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم های دیگر هم دارد یا خیر، عنوان کرد: دو پیشنهاد از تیم‌های تازه تاسیس به عنوان سرمربی دارم که ابتدا باید  تایید حضور آنها از سوی فدراسیون اعلام شود. ضمن اینکه دو پیشنهاد به عنوان کمک مربی دارم که در حال بررسی شرایط هستم. یک پیشنهاد هم به عنوان سرمربی تیم بالا جدولی داشتم که لغو شده است.

انتهای پیام/

نظر شما