شناسهٔ خبر: 46746037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز:

رعایت اصول بهداشتی و حقوق فردی سبک زندگی اسلامی ایرانی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت پیاده سازی قوانین ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: سبک زندگی برگرفته از آرمان های دینی در قالب رعایت اصل بهداشت و حقوق فردی است.

صاحب‌خبر -

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص تناقض های متعدد در جریان برنامه های ستاد مقابله با کرونا و اعلام تعطیلی نمازهای جماعت، نمازهای جمعه و اماکن مذهبی گفت: یکی از باورهای ایمانی مردم اعتقاد به این فرمایش است که نظافت از ایمان است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: سبک زندگی اسلامی ایرانی برگرفته از آرمان های دینی در قالب رعایت اصل بهداشت و حقوق فردی است.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های دینی و مذهبی در جریان مناسبت های ملی و مذهبی در مساجد بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به خوبی نشان دادند که در طول شیوع بیماری کرونا با آگاهی و بصیرت افزایی در مقابله با این ویروس منحوس در قالب رزمایش مواسات و همدلی فعالیت مستمر می توان انجام داد. 

 

وی با در نظر گرفتن فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص بهره مندی از افراد کارشناس دینی در جریان تصمیم های مرتبط با برپایی مراسم های مذهبی در ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد: نمی توان گفت که سفرهای مرتبط با ترکیه، امارات و ... جریان داشته باشد آن وقت سفر اربعین حسینی، برنامه های مذهبی و ... که عمده مخاطبان آن افراد مذهبی و معتقد هستند تعطیل باشد. 

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: قدر مسلم مردم مومن و معتقد به ارزش های دینی همواره در صفوف مقدم خدمت رسانی هستند آنچنان که سبک زندگی آنان برگرفته از آرمان های دینی و الهی است. 

 

این استاد دانشگاه بیان کرد: ماه مبارک رمضان و شب های قدر را پیش رو داریم و فضیلت بی حد این شب ها که جای آن دارد با دعا به آستان حضرت حق درخواست کنیم که خداوند شرّ این ویروس و بیماری منحوس را از جامعه دور کند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: در جریان تصمیم های اعلام شده از طرف ستاد کرونا فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشگام و متولی اجرا هستند و این در حالی است که صفوف مرغ و دیگر مایحتاج اولیه مردم ظهور و بروز ویروس کرونا را نشان می دهد و ضروریت هوشیاری مسئولان ستاد مقابله با کرونا را می طلبد. 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما