شناسهٔ خبر: 46740699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان:

اجرای سیاست‌های کلی قوه قضائیه نیازمند تعامل مراجع قضایی با زندان‌ها است

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان بر تعامل و همراهی بیش از پیش مراجع قضایی با زندان‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمدحسین خسروی با حضور در زندان سراوان ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و  مشکلات آنها را پیگیری کرد.

وی در دیدار با رئیس حوزه قضایی سراوان نیز گفت: اجرای سیاست های کلی قوه قضائیه نیازمند تعامل و همراهی مراجع قضائی با زندان ها  است و  یکی از مهمترین راه‌های تحقق کاهش جمعیت کیفری زندان ها و ساماندهی امور زندانیان حضور بیشتر قضات در درون زندان ها است تا از نزدیک به مشکلات مددجویان رسیدگی کنند.

خسروی افزود: در سال گذشته ما پیرو منویات ریاست قوه قضائیه و تاکیدات رئیس سازمان زندان ها مشاهده کردیم چه میزانی از زندانیان از تاسیسات حقوقی برخوردار شدند و با حضور بیشتر قضات در زندان ها شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان ها بودیم .

خاتمی رییس حوزه قضایی سراوان نیز گفت: در اجرای طرح غربالگری وضعیت قضائی زندان ها توانستیم با همکاران قضائی این شهرستان گامهای موثری در ایجاد تعامل و همراهی با هدف مرتفع کردن مشکلات زندانیان در راستای اجرای دستورالعمل ها برداریم.

سید عبدالکریم افزود: در سال جدید نیز تلاش  می کنیم با برنامه ریزی زمان بیشتری مراجع قضائی در زندان حضور داشته باشند و زمینه تحقق را فراهم آوریم.

پایان پیام/714

نظر شما