شناسهٔ خبر: 46736209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای رسول خطیبی و تراکتور؛

به صعود فکر کن

تراکتورسازی تا به اینجای کار با وجود داشتن بازیکنان باتجربه نتوانسته نتایج قابل قبولی به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ شاگردان رسول خطیبی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه متوقف شدند تا دومین تساوی آنها در گروه B رقم بخورد.

تراکتور در نخستین دیدار خود مقابل پاختاکور به میدان رفت و در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از رقیب خود پیش بود در نهایت با تساوی 3 - 3 مقابل نماینده ازبکستان متوقف شد. تراکتور اگرچه نتوانست برتری خود را مقابل پاختاکور حفظ کند اما تیمی را متوقف کرد که با 5 برد از 5 بازی در صدر جدول لیگ ازبکستان قرار دارد.

تراکتور در حالی بعد از سال ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد که با رسول خطیبی سرمربی جوانش پا به این رقابت ها گذاشته است. خطیبی در اولین فصل لیگ قهرمانان آسیا برای تیم استقلال تهران به میدان رفت و در 3 بازی برای این تیم یک گل به ثمر رساند. او در سپاهان، حضور بیشتری در لیگ قهرمانان داشت و طی 18 بازی موفق به ثمر رساندن 7 گل برای این تیم شد تا یکی از بهترین گلزنان ایرانی این مسابقات لقب بگیرد.

خطیبی در 2 بازی مقابل پاختاکور و الشارجه با ترکیبی کاملا تهاجمی به میدان رفت و در دیدار با پاختاکور اگرچه توانست 3 گل به ثمر برساند اما در خط دفاعی هم نتوانست ساماندهی خوبی داشته باشد.

تراکتور در دیدار با الشارجه هم با اینکه نمایش برتری نسبت به حریف داشت نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند. رسول خطیبی، سرمربی تراکتور در کنفرانس خبری بعد از بازی گفته بود که تیمش باید شارجه را شکست می داده و اولین پیروزی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تجربه می کرد. این حرف سرمربی تیم تراکتور بیراه نیست به این خاطر که آمار هم ثابت می کند تیم تراکتور بهتر از شارجه بوده اما در نهایت نتوانست مقابل این تیم به گل برسد.

تراکتور تا به اینجای کار با وجود داشتن بازیکنان با تجربه نتوانسته نتایج قابل قبولی به دست بیاورد اما با این حال هنوز این فرصت را دارد که از گروهش صعود کند چون در این گروه الشارجه 4 امتیازی است و تراکتور و پاختاکور 2 امتیازی هستند.

تراکتور در بازی سوم از مرحله گروهی به مصاف نیروی هوایی عراق می رود و این فرصت را دارد که به اولین پیروزی خود در فصل جدید مسابقات دست پیدا کند. 3/5

بیشتر بخوانید:

  • آزمون سخت در انتظار شاگردان خطیبی
  • خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است/ شجاعی: به هواداران قول می‌دهم

نظر شما