شناسهٔ خبر: 46736201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| کراپ الوند بازی نزدیک را به سن‌ایچ واگذار کرد

گروه استان‌ها- تیم فوتسال کراپ الوند در چارچوپ هفته ششم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مردان با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خود سن‌ایچ ساوه باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،  تیم فوتسال کراپ الوند در چارچوپ هفته ششم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مردان با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود سن‌ایچ ساوه باخت. در این بازی که در ورزشگاه فجر ساوه و به میزبانی سن‌ایچ برگزار شد، میزبان در ابتدای بازی با نتیجه یک بر صفر از حریف مینودری خود پیش افتاده بود.

بازی با سرعت نسبتاً بالایی از سوی نماینده استان مرکزی آغاز شد و سن‌ایچ توانست در همان دقایق ابتدایی با اتکای به پاس‌کاری سریع یاران خود و استفاده از غافلگیری یاران الوندی یک بر صفر پیش بیفتد. نتیجه‌ای که البته حملات پی‌درپی نماینده استان قزوین را در پی داشت و در نهایت کراپی‌ها توانستند کار را به تساوی بکشانند. 

اما در نهایت سن‌ایچی‌ها توانستند با استفاده از قدرت دریبلینگ و شوت‌زنی یاران خود به گل دوم برسند و با استفاده از یارگیری نفر به نفر کراپی‌ها که در لحظاتی به یک بازی پرفشار هم تبدیل شد، در نهایت از گزند حملات کراپ الوند جان سالم به در برده و با برد شیرین 3 امتیازی از سالن فجر خارج شوند.

اما در نهایت کراپی‌ها با رقم خوردن دومین باخت پیاپی خود در مرحله نهایی مسابقات در جایگاه چهارم جدول 6 تیمی رقابت‌ها باقی مانده و سن‌ایچ هم توانست با این برد خانگی و کسب 13 امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول تثبیت کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما