شناسهٔ خبر: 46736142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شجاع خلیل زاده مقابل پرسپولیس مردانه بازی کرد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس خیلی خوب، مردانه و پرتلاش بازی کرد.

صاحب‌خبر -

ضیا عربشاهی درباره پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل الریان اظهار داشت: در 20 دقیقه ابتدایی الریان بهتر بازی کرد. این تیم در حفظ توپ و کارهای ترکیبی موفق‌ بود و مزد خوب بازی کردنش را هم با به ثمر رساندن یک گل از روی یک ضربه ایستگاهی گرفت.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در نیمه اول از جلو پرس می‌کرد و اجازه بازیسازی و خلق موقعیت به مدافعان و هافبک‌های الریان نمی‌داد. پس از گل حریف، شرایط تیم بهتر شد و شاگردان گل‌محمدی بازی را در دست گرفتند و در نیمه اول موقعیت‌های زیاد گلزنی را خلق کردند و می‌توانستند بازنده به رختکن نروند، ولی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در نیمه دوم سرخپوشان با هدف به زمین آمدند. کادر فنی به درستی بازیکنان کلیدی الریان را از کار انداخت. پرسپولیس 10 تا 12 دقیقه طوفانی بازی کرد و توانست سه گل به ثمر برساند. نسخه شاگردان بلان با گل اول پرسپولیس پیچیده شد، چون هنوز الریان در نیمه دوم شکل تیمی‌‌اش را پیدا نکرده بود. گل‌های دوم و سوم هم در زمان مناسبی به ثمر رسیدند. در واقع پرسپولیس اجازه نداد الریان واکنش مناسبی به سه گل خورده‌اش داشته باشد.

عربشاهی با تمجید از بازی خوب شاگردان گل‌محمدی تصریح کرد: همه بازیکنان خیلی خوب بازی و کاری کردند که پرسپولیس با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرد. قدرت پرسپولیس در بین تمام حریفان آسیایی که در مراحل بعدی مقابل این تیم قرار می‌گیرند، ترس و دلهره به وجود آورده است.

شجاع خلیل زاده نشان داد که فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است

وی در مورد حضور شجاع خلیل‌زاده در ترکیب الریان گفت: شجاع نشان داد که فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است. درست است که چند سال برای پرسپولیس بازی و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده بود، ولی در حال حاضر متعهد به الریان است و باید بهترین عملکردش را در این تیم به نمایش می‌گذاشت. خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس خیلی خوب، مردانه و پرتلاش بازی کرد.

نظر شما