شناسهٔ خبر: 46729365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله:

نقش آفرینی ارتش در برابر فتنه های دشمنان چون خاری در چشم آنهاست

فرمانده سپاه روح الله گفت: نقش آفرینی ارتش در برابر فتنه های دشمنان در عرصه های مختلف همچون خاری در چشم آنهاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش یکی از ابتکارات حضرت امام(ره) در راستای گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدای ارتش و تجلیل از مجاهدت های ارتش غیور ایران اسلامی است و این ابتکار حضرت امام (ره) و انتخاب ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش پایه های این نیرو را مستحکم کرد.

وی افزود: عناوین "ارتش حزب الله" و" ارتش متدین" که توسط حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برای ارتش ایران اسلامی به کار برده شده همچون مدالی پرافتخار در کارنامه این نیرو ثبت شده و نشان از حضور معنادار و عملی ارتش در صحنه های نبرد دارد. ارتش همواره در تحقق شعار راهبردی خود که "ارتش فدای ملت" است، صادق بوده است.

کریمی گفت: امروز به برکت مکتب حضرت امام(ره) که برگرفته از مکتب عاشورا است ارتش ایران اسلامی انقلابی و کارآمد است و به عنوان یکی از عناصر قدرت ملی در طول این ۴۲ سال عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته است.

وی اظهار کرد: امروز به برکت وجود بدنه مومن، انقلابی و غیرتمند ارتش، این نیرو به عنوان یکی از مردمی ترین نیروها در کشور فعالیت و در همه عرصه ها در کنار مردم نقش آفرینی می کند. حضور ارتش و ارتشیان با روحیه های انقلابی و جهادی در عرصه های مختلف خدمت به مردم، نشان از مکتبی بودن و متکی بودن ارتش به ارزش های اسلامی دارد و غیورمردان ارتش با تاسی از سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام ارتش راه آنها را ادامه می دهند.

کریمی افزود: ارتش امروز دارای دانش، تجربه، روحیه جهادی، توانایی بالا، متدین و کارآمد است و به عنوان افتخار ملت و ایران اسلامی در صحنه های مختلف کارآمدی خود را نشان می دهد.

وی گفت: نقش آفرینی ارتش در برابر فتنه های دشمنان در عرصه های مختلف همچون خاری در چشم آنهاست و امروز اتحاد و انسجام نیروهای مسلح کشور برای رفع توطئه ها و فتنه ها موجب عصبانیت دشمنان شده و وحدت همه جانبه ارتش و سپاه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی موجب دلگرمی دوستان و علاقمندان به ایران اسلامی شده است.

کریمی اظهار کرد: نقش آفرینی امروز ارتش در عرصه های اجتماعی همچون مقابله با بیماری کرونا بار دیگر پیشتازی ارتش برای دفاع از نظام اسلامی و خدمت به ملت ایران را به اثبات رساند و آمادگی و در صحنه بودن امروز ارتش برای انجام ماموریت ها قابل تقدیر است.

امروز اتحاد ، وحدت و برادری ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران که خواب ها و توهمات دشمنان را باطل کرده همچون سند افتخار، عزت و سربلندی برای ارتشیان غیور و پاسداران رشید اسلام است و این برادری تا تحقق ماموریت ها و رسالت ها با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما