شناسهٔ خبر: 46729199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تدوام محدودیت‌های کرونایی اردبیل تا هفته آینده / ابتلای کودکان افزایش یافته است

گروه استان‌ها-استاندار اردبیل با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی تا هفته آینده ادامه دارد، گفت: اجتناب از دورهمی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، به نقل از استانداری، اکبر بهنام‌جو در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی  با بیان اینکه بیماری همچنان در کشور در حال اوج گیری است، اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی  تا تغییر وضعیت استان ادامه خواهد داشت که برای کاهش این میزان ابتلا و  رسیدن به حد مطلوب نیازمند رعایت مردم و همکاری دوجانبه با دستگاه‌های متولی است.

وی با بیان اینکه در موج چهارم میزان ابتلای کودکان افزایش یافته، گفت: بیشترین میزان درگیری در میان خانواده‌ها است که لازم است از حضور در دورهمی‌ها، افطاری‌ها، مراسم ترحیم اجتناب شود تا شاهد کاهش بستری‌ها در بیمارستان‌ها شویم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه  افزایشی مبتلایان و بستری‌شدگان و همین‌طور کمبود ظرفیت بیمارستان‌ها بسیار نگران‌کننده است، افزود: ما از تک تک امکانات موجود در راستای خدمات‌رسانی به بیماران  اعم از پایگاه‌های مقاومت، هلال احمر و مراکز بهداشتی به کمک مردم خواهیم رفت و امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

بهنام‌جو تصریح کرد: اگر افرادی که ناقل هستند احساس مسئولیت نکنند قطعا قطع زنجیره کرونا به سختی اتفاق می‌افتد و  خانواده‌ها نیز باید مبتلایان را تحت نظر داشته باشند تا حداقل 14 روز از خانه بیرون نیایند تا دوران نقاهتشان طی شود.

 وی افزود: با رعایت مردم و احساس تکلیف همگانی در آینده نزدیک، شاهد تغییر وضعیت کرونا در استان از رنگ قرمز به نارنجی و از نارنجی به زرد و زرد به آبی و سفید خواهیم بود.

انتهای‌پیام/131/ش

 

نظر شما