شناسهٔ خبر: 46729177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجرای طرح اطعام مهدوی در اردبیل/ ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود

گروه استان‌ها-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در اردبیل گفت: ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، به نقل از کمیته امداد استان، حسین دشتی با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی همزمان با سراسر کشور در اردبیل اجرا می‌شود، اظهار داشت: در این راستا کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، تعداد 18 آشپزخانه در سطح استان راه‌اندازی کرده است که تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع 200 هزار پرس غذای گرم بین افراد و خانواده‌های نیازمند خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، در تهیه و پخت غذای گرم تمامی دستور العمل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و برای جلوگیری از هرگونه تجمع، غذای طبخ شده در آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی به درب منزل مددجویان و نیازمندان مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل ارسال خواهد شود.

دشتی گفت: همچنین تهیه 45 هزار سبد و بسته معیشتی و توزیع بین مددجویان و نیازمندان استان و حامی یابی برای فرزندان طرح اکرام و محسنین از جمله برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: همچنین تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند هستند.

انتهای‌پیام/131/ش

 

نظر شما