شناسهٔ خبر: 46729023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیمارستان بستان آباد ظرفیت بستری بیماران کرونا را ندارد

تبریز-ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد گفت:با توجه به افزایش روزانه بیماران کرونایی در این شهرستان بخش بستری و آی سی یو جوابگوی این همه بیمار نیست.

صاحب‌خبر -

دکتر رامک زوار کعبه روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در نیمه دوم فروردین امسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی بیماران کرونایی در شهرستان بستان آباد هستیم افزود: متاسفانه ظرفیت بخش آی سی یو و بخش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان استاد شهریار تکمیل شده است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی و افزایش مبتلایان به بیماران کرونایی در شهرستان بستان آباد گفت: دیگر به دنبال رنگ بندی نیستیم و چیزی که برای ما اهمیت دارد رعایت دقیق دستوالعمل های ستاد ملی کرونا و همکاری مردم برای قطع زنجیره این ویروس است.

زوار کعبه با بیان اینکه تنها دریک هفته شاهد فوت ۹ نفر و شناسایی یکهزار و ۴۰۰ نفرآلوده به ویروس کرونا در شهرستان بودیم، افزود: از مردم خواست به فکر سلامتی خود و رعایت قرنطینه در خانه باشند تا بلکه شاهد قطع زنجیره انتقال باشیم.

وی از فعالیت بسیج گونه کادر بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد برای پایش بیماری خبر داد و افزود: مراکز بهداشتی و درمانی و مرکز ۱۶ ساعته این شهرستان برای نمونه گیری و شناسایی بیماران فعالیت می کنند.

نظر شما