شناسهٔ خبر: 46729012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح کرد؛

تداوم وضعیت قرمز کرونا در گلستان/ دورهمی‌ها عامل افزایش بستری‌ها

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تداوم وضعیت قرمز کرونا در گلستان خبرداد و گفت: کم توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دورهمی ها آمار افراد بستری را افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل، ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: دورهمی های خانوادگی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی باعث افزایش بستری ها شده و شاخص این بخش ما در چهار شهرستان بالاتر از حد قرمز است.

وی گرگان، کردکوی، مینودشت و بندرگز را جزو شهرهای بحرانی اعلام کرد و افزود: از هر ۱۰۰ هزار گلستانی ۴.۴۲ نفر به دلیل کرونا بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مرگ شش نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبرداد و گفت: روز گذشته ۱۶۰ نفر هم در بیمارستان های استان بررسی شدند و این آمارها در سه هفته گذشته بیشترین مقدار است.

وی از بستری ۶۸۶ مبتلا به کرونا در بیمارستان ها خبرداد و هشدار داد اگر این رقم به هزار نفر برسد با مشکل خدمات دهی مواجه خواهیم شد.

فاضل از تزریق ۱۹ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن در گلستان خبرداد و بیان کرد: امروز یکشنبه نیز ۱۳ هزار دوز واکسن کرونا وارد استان شد.

نظر شما