شناسهٔ خبر: 46728858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سارق اموال بیمارستانی در ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق اموال بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت وسایلی از یک بیمارستان در ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان در صحنه حاضر و با انجام کار اطلاعاتی دقیق و شبانه‌روزی سرانجام مکان سارق را شناسائی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: فرد سارق در بازرسی‌های فنی و تخصصی توسط ماموران این یگان، به تعداد چهار فقره سرقت از وسایل بیمارستانی جمعاً به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری یک سارق منزل با اموال مسروقه در حین فرار خبر داد و افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰، به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و متواری شدن فرد سارق، ماموران کلانتری ۱۳ ملایر بلافاصله در صحنه حاضر و با مشاهده سارق اقدام به تعقیب وی کردند.

وی افزود: فرد سارق پس از دقایقی فرار، با اقتدار ماموران پلیس دستگیر و اموال مسروقه نیز از وی کشف و تحویل مالباخته شد.

سلگی ادامه داد: با بررسی به عمل آمده از فرد دستگیر شده، مشخص شد نامبرده دارای هشت فقره سابقه سرقت است که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی نیسان مسروقه با هوشیاری گشت اعزامی این یگان در یکی از روستاهای شهرستان که اسفند سال گذشته در شهرستان "بروجرد" مورد سرقت قرار گرفته بود بیان کرد: حضور در صحنه و هوشمندی در کشف جرائم در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما