شناسهٔ خبر: 46728812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مبعلی: فولاد می‌تواند جزو ۴ تیم برتر آسیا باشد/ سرمربیان ایرانی یک برگ برنده دارند

بازیکن پیشین فولاد اعتقاد دارد این تیم امسال از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند جزو ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان، در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فولاد با نتایج و عملکردی که داشته تا الان همه را راضی کرده است. همه چیز در این تیم کامل و آماده است، فولاد بازیکنان، کادر فنی و تیم مدیریتی خیلی خوبی دارد و امسال مجموعه‌ای است که حتی می‌تواند به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند؛ البته دیگر نمایندگان ایران نیز در این دوره شانس صعود به مراحل بالاتر را دارند. 

وی با بیان اینکه فولاد پتانسیل خیلی خوبی دارد، اضافه کرد: فولاد در بحث فنی و مدیریتی با حضور نکونام و آذری مجموعه خیلی خوب و کاملی است. شرکت فولاد خوزستان نیز امسال سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم داشته تا هم در لیگ موفق شود و هم اینکه در آسیا نماینده خوبی برای ایران باشد. 

بازیکن پیشین فولاد، با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و عدم جذب بازیکن در نیم فصل گفت: به دلیل اینکه همه می‌دانستند احتمالا پنجره بسته خواهد بود، باشگاه در ابتدای فصل بازیکنان زیادی گرفت و عملکرد خوبی از حیث جذب بازیکن داشت. فولاد به اندازه لازم بازیکن دارد و یک تیم پر مهره به حساب می‌آید.

وی درباره عملکرد دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان، خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال هم خیلی خوب بودند و می‌توانند جزو مدعیان اصلی باشند. تراکتور نیز شانس بالا رفتن از گروهش را دارد. شرایط امسال به نحوی است که اگر تیم‌ها در دور حذفی به هم نخورند، می‌توانیم یک یا دو نماینده در بین چهار تیم نهایی داشته باشیم.

مبعلی یادآور شد: این برای اولین بار است که چهار نماینده ایران با 4 مربی جوان ایرانی در لیگ قهرمانان حاضر شده‌اند. این مربیان سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارند و در باشگاه‌های بین‌المللی کار کرده‌اند و این موضوع خیلی به تیم‌های ما کمک می‌کند. مربیان ما با تیم‌های عربی آشنایی دارند و این یک برگ برنده برای آنهاست تا بتوانند در آسیا موفق باشند. درست است در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما اعتقاد دارم امسال می‌توانیم ٢ تیم در نیمه نهایی داشته باشیم. 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما