شناسهٔ خبر: 46728759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

آبرسانی عشرستاق ۸۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

بهشهر- شریعتی، عضو مجمع نمایندگان مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجتمع آبرسانی عشرستاق از توابع یانه سر بهشهر را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نیمه کاره بودن مجتمع آبرسانی عشرستاق از توابع بخش محروم یانه سر بهشهر گفت: خوشبختانه اعتبار خوبی از محل صندوق توسعه برای تکمیل این پروژه درنظر گرفته شده است.

وی اعتبار لازم برای تکمیل مجتمع آبرسانی منطقه محروم عشرستاق را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای این پروژه از محل صندوق توسعه اعتبار در نظر گرفته شد و با تخصیص آن مشکل و مطالبه دیرینه اهالی منطقه حل می شود.

وی یادآور شد: خطوط انتقال، مخزن آب روستایی و تاسیسات و شبکه توزیع داخلی از جمله نیازمندی های پروژه آبرسانی عشرستاق به شمار می رود و امیدواریم با پیگیری مسئولان امر این خواسته محقق شود.

شریعتی تسریع در ساخت سد گلورد را از دیگر مطالبات و خواسته های مردم شهرستان بیان کرد و گفت: اهالی روستاهای بالادست برای تردد نیازمند ساخت پل دسترسی هستند و سازه های پل در کارخانه ای در ارام در دست ساخت است.

این نماینده مجلس یادآور شد: باید نظارت بر کار پیمانکار برای تسریع در اجرای پروژه بیشتر شود.

وی همچنین با تاکید بر تغییر الگوی کشت و هدایت ساختار کشاورزی در حوزه محصولات استراتژیک یادآور شد: باید الگوی کشت محصولات استراتژیک تغییر یابد و از این رو در زمینه تحقیقات باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی یادآور شد: کشت گیاهان سیاه ریشه و زعفران برای تغییر الگوی کشت در منطقه لازم است.

نظر شما