شناسهٔ خبر: 46728521 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

کالبدشکافی ریلمی ۸ پرو حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد

gsmarena

صاحب‌خبر -

کانال یوتیوبی JerryRigEverything ویدیویی از کالبدشکافی گوشی ریلمی ۸ پرو – Realme 8 Pro را منتشر کرده که حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد.

اواخر ماه گذشته میلادی زک از کانال یوتیوبی JerryRigEverything ویدیویی را منتشر کرد که در آن مشغول تست مقاومت گوشی مدل ۸ پرو شرکت ریلمی بود. اکنون این گروه ویدیویی از کالبدشکافی ریلمی ۸ پرو را منتشر کرده است که در آن به جای بررسی تمام قطعات گوشی، روی یک قطعه خاص تمرکز دارد.

زک می‌خواهد اندازه واقعی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی ریلمی را بداند. استفاده از این دوربین روی ریلمی به خاطر میان‌رده بودن این گوشی جذاب است؛ چرا که در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار انگشت شماری در بازار با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شده است.

اگر شما هم کنجکاو هستید ببینید چه تفاوتی بین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی با گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ وجود دارد، توصیه می‌کنیم حتماً ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

ویدیوی کالبدشکافی ریملی ۸ پرو

دانلود ویدیو

با توجه به پلاستیکی بودن قاب پشتی، باز کردن آن در مقایسه با گوشی‌های شیشه‌ای بسیار آسان‌تر است و خطر شکسته شدن آن نیز به مراتب کمتر خواهد بود. اسپیکر بدون توپی‌های فوم در داخل گوشی قرار دارد که به نظر می‌رسد باید صدای وسیع‌تری را پخش کند؛ گرچه حداقل یک روکش ضد آب به دور آن پیچیده شده است. یک روکش و یک واشر ضد  آب هم روی حفره میکروفون تعبیه شده است. این موارد نشان می‌دهد گرچه گوشی Realme 8 Pro فاقد یک گواهی IP رسمی است، اما می‌تواند حداقل در برابر پاشش آب دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید:

بررسی اولیه گوشی ریلمی ۸ و ریلمی ۸ پرو: دو دستگاه میان‌رده یا بالارده؟

دو حسگر دوربین کم سود ۲ مگاپیکسلی تقریباً هم اندازه با حسگر اثر انگشتی که زیر نمایش قرار دارد هم در پشت گوشی دیده می‌شوند. اگر می‌خواهید به طور کامل با تمام اجزایی که در زیر قاب این گوشی قرار گرفته آشنا شوید، ویدیوی بالا را مشاهده کنید.

نظر شما