شناسهٔ خبر: 46728503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

محمدیاری خبر داد:

آغاز احداث بخش تخصصی و جراحی قلب بیمارستان شهید نورانی تالش

پس از پیگیری‌های مجدانه نماینده تالش‌، رضوانشهر و ماسال‌، کلنگ احداث بخش تخصصی و جراحی قلب بیمارستان شهید نورانی تالش به زمین زده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به اتفاق امام جمعه، فرماندار‌، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان تالش در مراسم کلنگ زنی بخش فوق تخصصی قلب بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش حضور بعمل آورد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه بخش قلب، نیاز مردم غرب گیلان است، گفت: تامین دستگاه ام آر آی برای بیمارستان تالش نزد معاون وزیر بهداشت مطرح و تصویب شده و به زودی خریداری خواهد شد.

محمدیاری پروژه‌های عمرانی را برکت نظام اسلامی دانست و از مسئولان استانی و محلی خواست، برای رفاه حال مردم و تامین نیازهای بهداشت و درمان منطقه، تکمیل این پروژه را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت‌: در راستای تامین امکانات درمانی بیمارستان شهید نورانی تالش توانستیم دومین دستگاه اکسیژن‌ساز را برای تامین بخش‌های مختلف بیمارستان در تالش وارد کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت خود در خانه ملت استفاده خواهیم کرد تا تمامی امکانات را برای رفاه حال مردم به منطقه بیاوریم .

شایان ذکر است‌؛ بخش قلب بیمارستان شهید نورانی تالش دارای ۳۷ تخت‌، با اعتبار بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان با زیربنای ۳ هزار متر مربع در چهار طبقه طبق قرارداد منعقده ظرف مدت ۱۲ ماه احداث خواهد شد./

پایان پیام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

نظر شما