شناسهٔ خبر: 46728502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

یوسفی تاکیدکرد:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از کرونا

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از کرونا الزامی است،گفت: بهترین زمان برای قرنطینه و کنترل این بیماری در تعطیلات نوروز بود اما با بی توجهی به نظرات کارشناسان این فرصت را از دست دادیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، مجتبی یوسفی درباره وضعیت کنترل  پروتکل  های بهداشتی برای کنترل بیماری کرونا در خوزستان، بیان کرد: در ابتدا از مردم درخواست می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیش از این سلامتی خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند و با کادر درمانی کشور که نزدیک به یک سال و نیم است به صورت شبانه روزی برای حفظ سلامتی مردم تلاش کرده و حتی شهید داده اند همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده  مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  روز اولی که کرونا در جهان به یک اپیدمی تبدیل شد کسی آشنایی دقیق با راهکار های کنترل این بیماری نداشت. اما امروز با گذشت یکسال و اندی راهکارهای کنترل این بیماری برای همه کشورها مشهود است.

وی یادآور شد: بهترین موقع برای قرنطینه و کنترل این بیماری در تعطیلات نوروز بود اما با بی توجهی به نظرات کارشناسان این فرصت را از دست دادیم. اینها حاکی از تصمیات غلط سیاست گذاران در این حوزه است./

پایان پیام

نظر شما