شناسهٔ خبر: 46728421 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مصرف برق در اردبیل مدیریت می‌شود

جلسه‌ برنامه‌ریزی مدیریت مصرف بهینه انرژی برق در ماه‌های گرم سال 1400 با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیر کل مدیریت بحران و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد قلندری معاونت عمرانی استانداری اردبیل در این باره گفت: در این جلسه مقرر شد اطلاع رسانی برای مدیریت مصرف و قطعی برق به صورت شفاف و از قبل با لحاظ مراکز حساس اعم از بیمارستان‌ها از سوی شرکت برق به مشترکین اعلام شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید برنامه ها و مراسم های خاص را 24 ساعت قبل به شرکت برق اطلاع رسانی کنند، افزود: کلیه ادارات و مراکز حیاتی و حساس باید به منظور آماده به کار کردن مولدهای خودتامین برای استفاده در ساعات اوج بار مصرف با اطلاع رسانی شرکت برق اقدام کنند.

معاون عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه مقرر شده است تا اطلاع ثانوی برق هیچ بیمارستانی قطع نشود، اظهار کرد: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی کلیه بیمارستان‌ها، دستورات لازم برای تست و بازبینی موتور ژانراتورها را انجام می‌دهد.

وی در مورد مدیریت مصرف انرژی از سوی چاه‌های کشاورزی عنوان کرد: این مسئله در شورای حفاظت از منابع آبی استان مطرح و صورت‌جلسه برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

قلندری گفت: مقرر شده است شرکت توزیع نیروی برق در مورد کاهش روشنایی بین شهری با هماهنگی سازمان حمل و نقل جاده ای و استعلام نقاط حادثه خیز و همچنین کاهش روشنایی معابر شهری با هماهنگی فرمانداری‌ها در زمان پیک مصرف برق اقدام کند.

نظر شما