شناسهٔ خبر: 46728357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آشوبی: روحیه بالای «مغانلو» به کمک پرسپولیس می‌آید

تهران- ایرنا- هافبک اسبق پرسپولیس گفت: شهریار مغانلو بازیکنی است که کاملاً پرتلاش است و با انرژی بازی می‌کند و همچنین روحیه بالایی دارد که این می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

صاحب‌خبر -

فرزاد آشوبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار کرد: پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و این همان چیزی است که از آن‌ها انتظار می‌رود. به ویژه اینکه یک سری تغییرات کوچک اما با اثر گذاری زیاد در ترکیب پرسپولیس رخ داد و پیامدهایش هم به این پیروزی خوب منجر شد.

وی در خصوص عملکرد سیامک نعمتی و وحید امیری در پست دفاع راست و چپ پرسپولیس گفت: نعمتی در فصول گذشته در پست دفاع راست زیاد بازی کرده و می‌توان او را یک مدافع راست نامید. او توانایی بازی رد یان پست را به خوبی دارد. 

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: امیری هم از آن دست بازیکنانی است که هر مربی آرزوی داشتنش را دارد و می تواند در چند پست با نوسان کم و به راحتی بازی کند. این یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. به نظر من عملکرد امیری در پست دفاع چپ اصلا غافلگیر کننده نیست چون او بازیکن با کیفیتی است و جز این از او انتظار نمی‌رود.

آشوبی درباره شرایط خط حمله پرسپولیس تاکید کرد: عملکرد شهریار مغانلو در بازی‌های گذشته این نوید را می‌داد که او به زودی پایش به گلزنی باز می‌شود که در بازی با الریان این اتفاق افتاد. مغانلو بازیکنی است که کاملاً پرتلاش است و با انرژی بازی می‌کند و همچنین روحیه بالایی دارد که این می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی افزود: پست امید عالیشاه در بازی با الریان یکی از همان نکات و تغییرات ریزی بود که گفتم. عالیشاه بازیکنی است که به فضا نیاز دارد اما در بازی با الوحده چون به عنوان مهاجم مکمل بازی کرد، کمی از توانایی‌هایش تحلیل رفت. در بازی با الریان عالیشاه آزادتر بود و حتی بیشتر به کناره‌ها آمد که این مسئله باعث این شد که پرسپولیس در فاز هجومی فوق العاده باشد.

هافبک سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش مغانلو به اصطلاح یک مهاجم داخل محوطه است یا خیر؟ گفت: تا حدودی این مسئله را قبول دارم. البته مغانلو وقتی خارج از محوطه هم باشد توانایی زیادی دارد اما عمده توانایی او زمانی است که داخل محوطه جریمه حریف باشد. شهریار وقتی بیرون محوطه باشد هم به خوبی ضربات سر را می‌زند و هم می‌تواند یکی دو بازیکن حریف را از جریان بازی خارج کند اما به طور قطع بازیکنی است که اگر در محوطه جریمه حریف باشد، تاثیر بیشتری روی بازی دارد.

نظر شما