شناسهٔ خبر: 46728122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتش نقش مهمی در قدرت بازدارندگی کشور دارد

گروه استان‌ها-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارتش مظهر اقتدار دفاعی کشور محسوب می‌شود و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش مهمی در ایجاد قدرت بازدارندگی ایفا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سرهنگ غلامرضا کریمی ظهر امروز در دیدار با فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر(ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این روز اظهار داشت: اختصاص روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش که نشان از هوشمندی حضرت امام(ره) دارد فرصتی مغتنم است تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام ارتش به نقش‌آفرینی این نیروی مقتدر در عرصه‌های مختلف پرداخت و باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارتش مظهر اقتدار دفاعی کشور محسوب می‌شود و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش مهمی در ایجاد قدرت بازدارندگی ایفا می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در صحنه بودن و آمادگی روزافزون ارتش نشان از کارآمدی و مردمی بودن آن دارد و امروز ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.

کریمی بیان کرد: تقدیم 48 هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی که بیش از هزار و 400 شهید والامقام آن از استان مرکزی است نشان از نقش موثر ارتش در پیروزی‌های دفاع مقدس دارد که خوشبختانه ارتش با همان روحیه جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی نقش مهم خود در صحنه‌های انقلاب را ادامه داده است.

وی ادامه داد: امروز ارتش انقلابی در کنار سایر نیروهای مسلح و تحت هدایت و فرماندهی مقام معظم رهبری همچون مشت محکم ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان نقش‌آفرینی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: پیشتازی ارتش در دفاع همه‌جانبه از کشور در عرصه‌های مختلف که نمود عینی و عملیاتی آن امروز در مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا تجلی یافته نشان از کارآمدی و دانش‌محوری ارتش دارد.

انتهای پیام/712/ی

نظر شما