شناسهٔ خبر: 46728094 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

سرهنگ مثنوی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان سه مرحله بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «مصطفی مثنوی» امروز ( ۲۹ فروردین ماه) اظهار کرد: در مرحله نخست سه هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد که از این تعداد، هزار ۵۰۰ بسته به صورت اختصاصی در شهر سی سخت برای کمک به شهروندانی که متاثر از وقوع زلزله دچار خسارت شده اند و تعداد ۲ هزار بسته دیگر در نقاط مختلف استان خواهد بود.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ارزش هر یک از این بسته های غدایی را بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان دانست و گفت: در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزش کلی این بسته ها بوده و در تلاش هستیم در دو روز آینده بین نیازمندان استان توزیع شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: دو مرحله دیگر توزیع بسته های معیشتی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان و  در آستانه شب های قدر بین نیازمندان استان توزیع می شود.

 

مثنوی گفت: در تلاش هستیم در عید سعید فطر در پایان ماه مبارک مجدد بسته های معیشتی را بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع کنیم.

پایان پیام/82

نظر شما