شناسهٔ خبر: 46728009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمان:

با اقدامات راهبردی برخی از جرایم در استان کرمان را ریشه کن خواهیم کرد

سارا سلطانی

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با توجه به آمار و ارقام در طرح نوروزی و در سال جاری وضعیت استان مخصوصا در حوزه جرایم خشن و موضوعات خاص خوب است و امیدواریم با توجه به ظرفیت ها و انجام اقدامات راهبردی بتوانیم برخی از جرائم به طور کلی ریشه کن کنیم.

صاحب‌خبر -

سردار"عبدالرضا ناظری" ظهر امروز 29 فروردین ماه در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های تردد گفت: در 29 نقطه استان ایست بازرسی گذاشته ایم که بیش از 1518 نفر تاکنون به کارگیری شده و 8350 خودرو عودت داده شده است.

وی افزود: در مجموع 13 هزار و 357 مورد اعمال قانون صورت گرفته که حدود 11 هزار مورد آن در زمینه منع تردد شبانه و  1100 مورد درون شهری و 540 مورد آن نیز برون شهری بوده که برخی از آنها با ارائه مجوز بخشیده شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تعداد بازدید از اصناف را حدود 2886 مورد اعلام و بیان کرد: تاکنون به 3244 تذکر لسانی داده و 79 مورد پلمب داشته ایم.

وی با تاکید برآنکه با جدیت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را دنبال می کنیم، گفت: به غیر از آی سی یو هایی که آماده کردیم، نقاهتگاهی که حدود 100 نفر ظرفیت دارد نیز آماده است و هر زمان که نیاز باشد طی مدت دو ساعت آماده پذیرش بیمار خواهد بود.

ناظری با بیان اینکه با توجه به پیشتیبانی های صورت گرفته در سال گذشته استان برتر در حوزه انتظامی در کشور شدیم، عنوان کرد: امسال نیز همان بنا را داریم و نشان دادیم که با استفاده از ظرفیت های برون ناجایی و ظرفیت های داخلی می توانیم با یک تعامل، همراهی و همدلی با سازمان ها و نهادها و بهره گیری از ظرفیت ارزشمند مردمی جایگاهمان را ارتقاء دهیم.

وی فعالیت قرارگاه سرقت ها را بسیار مهم دانست و پیشنهاد کرد: برای کنترل سرقت ها، باید همه سازمان ها و نهادها پای کار بیایند و کمک دهند و با توجه به ظرفیت های استان در صنایع و ... می توانیم با اشتغال این افراد و کمک به خانواده های آنها این مشکل را تا حدودی حل کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به قرارگاه کاهش تصادفات، تصریح کرد: دو یا سه تصادف فوتی افاغنه در امسال همه آمار و ارقام را به هم زد و بسیاری از استان ها این مشکل ما را ندارند؛ مسلم است که باید هم جاده و هم خودروها را ایمن کنیم، ضمن آنکه فرهنگ ترافیک را ترویج دهیم و هماهنگی لازم برای به میدان آمدن همه سازمان های متولی از جمله علوم پزشکی، هلال احمر، راهداری و دهیاری ها و ... در راستای کنترل حوادث ترافیکی را داشته باشیم.

وی توجه به قرارگاه قاچاق کالا را یکی از ارکان تحقق شعار سال دانست و در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات اظهار کرد: تا هفته آینده نیروهای پای هر صندوق اخذ رای مشخص می شود و ما کار را به شب انتخابات موکول نکرده ایم. همچنین همه برنامه ریزی های لازم در زمینه امنیت انتخابات را انجام داده ایم.

ناظری تصریح کرد: با توجه به آمار و ارقام در طرح نوروزی و در سال جاری وضعیت استان مخصوصا در حوزه جرایم خشن و موضوعات خاص خوب است و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته وظایف ذاتی خود را بهتر از گذشته انجام دهیم و همچنین با توجه به ظرفیت ها و انجام اقدامات راهبردی بتوانیم برخی از موضوعات را به صورت کلی ریشه کن کنیم.

انتهای پیام

نظر شما