شناسهٔ خبر: 46727852 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رشد رتبه سئو سایت با رپرتاژآگهی

امروزه کسب و کارها با استفاده از فضای مجازی سعی دارند کسب و کارشان را بیش از پیش ارتقا بدهند و دیده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کسب و کارها برای اینکه بتوانند به هدف خود برسند، باید بازدهی خودشان را زیادتر کنند. یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای نیل به این هدف، افزایش رتبه سئو سایت کسب و کارهاست. رپورتاژآگهی یکی از ابزارهایی است که به رشد رتبه سئو سایت کمک شایانی می‌کند. اما چگونه رپرتاژآگهی باعث این امر می‌شود؟

رپرتاژآگهی یک نوع ابزار تبلیغاتی است که همراه با تمامی مزایای خود باعث افزایش رتبه سئو سایت شما می‌شود. اما نکته مهم اینجاست که استفاده از این ابزار برای افزایش رتبه سئو سایت احتیاج به آگاهی از برخی اصول و مبانی سئو دارد و در کنارش باید استفاده از رپرتاژآگهی به درستی انجام شود تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسیم.

تعریف رپرتاژآگهی

رپرتاژآگهی را به شیوه‌های مختلف می‌توان تعریف کرد؛ اما چگونگی بهره‌برداری از رپرتاژآگهی برای پیشرفت کسب و کار، نکته‌ی بسیار مهم‌تری است. در واقع یکی از انواع بازاریابی محتوایی، رپورتاژ آگهی است که مخاطب را به طور غیرمستقیم تحت تاثیر قرار داده و به علت عرضه اطلاعات مفید و صحیح به مخاطب، موجب جلب اعتماد مخاطب، بسیار بیشتر از تبلیغات مستقیم می‌شود. در نتیجه این اعتماد صورت گرفته، تمایل مخاطب به خرید محصول یا خدماتی است که در رپرتاژآگهی به صورت غیرمستقیم به وی معرفی شده است.

رابطه رپرتاژآگهی با سئو سایت

یکی از موضوعاتی که نظر صاحبان کسب و کارهای آنلاین را به خود جلب و جذب کرده است، سئو سایت و افزایش رتبه آن است. علاوه بر این بخشی از کسب و کارهای غیرآنلاین نیز وجود دارند که پی به اهمیت این موضوع «رتبه سئو سایت» برده‌ و اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اند. درواقع سئو سایت آن جایگاهیست که شما در جستجوهای اینترنتی به دست آورده‌اید و درواقع رتبه سئوی سایت شما در موتور جستجوی گوگل، نشان دهنده میزان دیده شدن سایت شما در فضای مجازی است. به این معنا که به هر میزان رتبه سئوی سایت شما بالاتر باشد، گوگل سایتتان را به میزان بیشتری به جستجوگران نشان می‌دهد و سبب بازدیدهای مجانی زیادی از سایت شما می‌شود. شیوه‌های مختلفی برای افزایش سئوی سایت موجود است که پراهمیت‌ترین آن دریافت لینک فالو از وب‌سایتهای دارای اعتبار است. در این قسمت می‌توان از رپرتاژآگهی کمک گرفت. به شرط آنکه رپرتاژآگهی در سایت‌های معتبر با بازدید بالا منتشر و لینک فالوی آن دریافت شود، سبب افزایش رتبه سئوی سایت شما در الگوریتم‌های گوگل می‌شود.

به وسیله سایت های معتبر خود را بالا بکشید

یکی از فواید مهمی که انتشار مطالب شما در سایت‌های معتبر دارد این امر است که چون مخاطب به آن سایت اعتماد دارد، آگهی‌ای که از شما در آن سایت معتبر پخش می‌شود نیز نزد مخاطب دارای اعتبار بیشتری خواهد بود. هنگامی که رپورتاژآگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید منتشر می‌کنید، درواقع خودتان را به وسیله آن سایت بالا خواهید کشید.

مهم نیست کسب و کار شما کوچک است یا بزرگ، جدید است یا قدیمی، ما با تجربه و خلاقیتی که داریم، ارتباطات تجاری شما را یکپارچه می‌کنیم و به آهنگ رشد و حرکت شما سرعت می‌دهیم.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

نظر شما