شناسهٔ خبر: 46727761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

ارتش نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران است

منیره فضیلت

استاندار خراسان رضوی ارتش را نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران دانست و گفت: دشمنان ملت و انقلاب از وجود ارتشی مقتدر همیشه نگران هستند.

صاحب‌خبر -

محمدصادق معتمدیان در مراسم رژه خودرویی و موتوری که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه منطقه‌ای فرماندهی شمال شرق  نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 17 هزار شهید استان و ۴۸ هزار شهید والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماد ولایت مداری، میهن دوستی، غیرت و شجاعت است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شعار «ارتش فدای ملت» بیان کرد: این شعار نشان از اوج ایثار، مردمی بودن و فداکاری دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن بیان اینکه روز ارتش روز دلیرمردانی است که از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، خاطرنشان کرد: امروزه ارتش در حوزه‌های دفاعی و خدمت رسانی به مردم حضوری چشمگیر و جهادی دارد.

معتمدیان ارتش را نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران دانست و گفت: دشمنان ملت و انقلاب از وجود ارتشی مقتدر همیشه نگران هستند.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: ارتش بارها در آزمون‌های مختلف نظامی، خدمت رسانی و دفاع از ارزش‌های اسلامی نقش آفرینی کرده و با ایثار خالصانه موجبات رضایت مندی مردم را فراهم نموده است.

وی گفت: استراتژی هماهنگی بین نیروهای مسلح علاوه بر تاثیرگذاری این نیروها موجبات گسترش آمادگی‌های دفاعی کشور و عمق بخشی استراتژیک برای دفاع همه جانبه را فراهم کرده است.

معتمدیان بیان کرد: ارتش طی سال‌های اخیر در بحران‌های مختف از جمله سیل و زلزله همواره حاضر بوده و در یکسال گذشته نیز در مبارزه با ویروس کرونا با اقدامات جهادی در این بخش به یاری مردم و کادر درمان شتافته است.

استاندار خراسان رضوی اقتدار، پیشرفت و آمادگی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران را حاصل اندیشه انقلابی، مومن و استکبارستیزی فرماندهان و رزمندگان دلاور این نیرو دانست که توانمندی کشور را به بدنبال داشته است.

وی افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی و تلاش ارتش جمهوری اسلامی در مجهز شدن به تکنولوژی روز جهان و دسترسی به علوم و فناوری‌ها و تبدیل شدن به قدرت اول منطقه‌ای در سطح ارتش‌های منطقه را قابل قدردانی است.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای قدرت بازدارندگی در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرمانده کل قوا از نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در این مراسم گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد چرا که با علم، تحقیق و توانایی خود در آمادگی کامل حضور دارد.

امیر رضا آذریان افزود: همچنان در حال رصد تحرکات دشمن بوده و برای برخورد با هرگونه خطر از سمت دشمن آماده هستیم.

انتهای پیام

نظر شما