شناسهٔ خبر: 46727720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛

مشارکت ۵۳۰میلیون تومانی کرمانشاهیان درپویش ایران همدل-اطعام مهدوی

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از مشارکت ۵۳۰ میلیون تومانی مردم این استان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی طی چهار روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محسن رخصی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل، اطعام مهدوی به اجرا درآمده است، اظهار کرد: مردم خیر استان کرمانشاه طی چهار روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۵۳۰ میلیون تومان به این پویش اهدا کردند.

وی با یادآوری اینکه هم اکنون ۵۵ آشپزخانه مهدوی در استان کرمانشاه به منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان دایر است، افزود: طی چهار روز نخست ماه مبارک رمضان پنج هزار و ۳۷۱ پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی این استان طبخ و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همچنین در این مدت با کمک‌های جمع آوری شده در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی بیش از ۲ هزار سبد معیشتی برای خانوارهای نیازمند در این استان خریداری شده است.

وی با یادآوری اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳۸۸۷۷ از طریق تلفن‌های همراه و یا واریز کمک‌ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی یا تماس با شماره تلفن مستقیم ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ به پویش ایران همدل-اطعام مهدوی بپیوندند.

نظر شما