شناسهٔ خبر: 46727692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان:

بیش از ۸هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در قزوین نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در سال گذشته ۸هزار و ۵۰۰کیلومتر شبکه و ۲۰۰هزار و ۵۷۵عدد انشعاب گاز در سطح استان قزوین نشت‌یابی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گازقزوین با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز گفت گفت: در سال گذشته ۲هزار و ۲۷۸کیلومتر خط تغذیه، ۶هزار و ۲۱۲کیلومتر شبکه توزیع گاز و ۲۱۳هزار و ۷۵۶انشعاب خانگی، تجاری و صنعتی مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

بوشهری افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط گاز، بیش از هزار ایستگاه تقلیل فشار و ۱۳۱حوضچه شیرآلات توسط واحد بازرسی فنی این شرکت با بهره گیری از دستگاه های نشت یابی و گازسنج مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان گفت: با توجه به افزایش شبکه گذاری های شهری و روستایی در استان و نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه بروز حوادث احتمالی، نشت یابی از خطوط گاز به یکی از اقدامات اساسی شرکت گاز استان تبدیل شده است و امید است با پایش های دقیق و به موقع تأسیسات و تجهیزات گازرسانی شاهد افزایش حداکثری ضریب ایمنی شبکه و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات به مشترکان گاز استان باشیم.

48

برچسب‌ها:

نظر شما