شناسهٔ خبر: 46727558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون رییس جمهور:

ایجاد زیرساخت های تولید واکسن در کشور مطلوب است

تهران- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به سرمایه گذاری های مناسب در حوزه تولید واکسن گفت: ایجاد زیرساخت های تولید واکسن در کشور مطلوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری ظهر یکشنبه در آئین افتتاح خط «ویال تزریقی» پروژه مشترک شرکت «داروسازی اسوه» و «پایافن یاخته» ضمن تشکر از ارائه و سرمایه گذاری این پروژه مشترک اظهار داشت: در خصوص خود واکسن هنوز زود است و اتفاقی امروز در این افتتاحیه رخ نداده است.

ستاری با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری مشترکی میان شتاب دهنده‌های کشور رخ داده است، گفت: هم اکنون سرمایه گذاری قابل توجهی در خصوص زیرساخت‌های تولید ویال واکسن بومی سازی شده اما برای تولید خود واکسن کمی زود است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه تمام مراحل ساخت واکسن باید توسط وزارت بهداشت و تمام مسئولان مربوطه تأیید شود افزود: مهم این است که سرمایه گذاری قابل توجهی در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها برای تولید واکسن صورت گرفته و خوشبختانه طی ۲ الی ۳ سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه‌های واکسن انسانی و دام و طیور و آبزیان انجام شده است.

وی عنوان داشت: زیرساخت‌های تولید و انبوه سازی واکسن در کشور و این سرمایه گذاری ها برای بالا بردن تولید محصولات است و از همه عزیزانی که در این مسیر قدم برداشته اند تشکر می‌کنم که امروز به شتاب دهنده دانش بنیان و یک شرکت دانش بنیان اعتماد کرده اند و امیدواریم در راهی که شروع کرده اند موفق باشند.

نظر شما