شناسهٔ خبر: 46727515 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگی از تاریخ

29سال بعد از شوت 25متری در ورزشگاه وطنی (عکس)

از دوران بازیگری نادر دست نشان ویدیو های کمی در دسترس است ولی خاطرات او را می‌شود لای کاغذهای کهنه مجلات یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه "،بعد از فوت نادردست نشان تنها تصاویر قابل دسترس برای علاقه مندان به فوتبال از او فیلم چندثانیه ای  گل او به پاس در ورزشگاه آزادی است. تصویری که خاطره ای دور دست از او را در خود دارد. اما تاریخ  ماندگار از دست نشان، حافظه تصویری و فراموش نشدنی  هواداران از روزهای پرشکوه او است که هیچ وقت از بین نمی رود و کهنه نخواهد شد.شاید خیلی از کسانی که روز گذشته در ورزشگاه شهید وطنی زیر تابوت نادر دست نشان را گرفته بودند تا همراه او تا سردر خانه ابدی او باشند سالها قبل و درست در روز 28فروردین سال 1371یکی از 15هزار تماشاگری بودند که ورزشگاه را پر کرده بودند تا نظاره گر بازی نساجی مازندران برابر ابومسلم مشهد در اولین دوره رقابت های لیگ برتر باشند.


ورق زدن هفته نامه های  قدیمی و دیدن این تصویر آدم را بهت زده می کند.28فروردین 1371ورزشگاه شهید وطنی مملو از جمعیت است و 83دقیقه از بازی گذشته است و ابومسلم همچنان برابر نساجی خیال گل خوردن ندارد.برادر نادر، آقا رحیم روی نیمکت نساجی است و اکبرمیثاقیان سرمربی ابومسلم .

 


فشار مازندرانی ها  با درخشش نخودیان همراه است و نتیجه همچنان صفر بر صفر بر روی تابلو ورزشگاه نقش بسته است. چشم امید همه مثل همیشه به کاپیتان است و کاپیتان می داند امید یک شهر به ضربات راه دور او بسته است و او باز هم مثل همیشه کار خودش را انجام می دهد .ضربه 25متری او و گل پیروزی نساجی و شادی 15هزار هواداری که مثل همیشه پای تیمشان نشسته اند تا نادر شب خوشی را برای آنها رقم بزند.

 


روحش شاد و یادش گرامی .

 

نظر شما