شناسهٔ خبر: 46727495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار قم:

مجریان انتخابات پیوند نظام و مردم را مستحکم‌تر کنند

قم- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری قم گفت: مجریان برگزاری انتخابات پیش رو وظیفه دارند پیوند بین نظام جمهوری اسلامی و آحاد ملت را مستحکم‌تر از گذشته نمایند.

صاحب‌خبر -

بیژن سلیمان‌پور روز یکشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات قم، افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات هیچ‌گونه گرایشی ندارد و ماموریت دارد حضور مردم را سر صحنه انتخابات گسترده نماید تا دسیسه دشمنان ناکام بماند.

وی اضافه کرد: بعد امنیت ملی کشور با حضور مردم در انتخابات عمیق‌تر و محکم‌تر می‌شود و دولتی که روی کار می‌آید، پشتوانه محکم‌تری دارد.

وی با بیان این‌که خط قرمز ما نظام، ‌مصالح انقلاب و ملت است، خاطرنشان کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در آستانه برگزاری هر انتخاباتی تمامی دسیسه‌ها را به کار برده‌اند تا مردم کمترین حضور را در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

سلیمان پور با تاکید بر تشویق مردم به حضور در انتخابات، گفت: در آستانه انتخابات باید نهایت استفاده درست، صحیح و اصولی را از فضای مجازی داشته باشیم و برای بی‌اثر کردن تخریب‌ها و تحریف‌های دشمنان تلاش کنیم.

وی بر دشمن‌شناسی، تبیین سناریوهای دشمن و عکس‌العمل سریع تاکید کرد و گفت: سرمایه اجتماعی به‌شدت از دست رفته است و باید برای جوانان تبیین شود که این کشور در تحریم مطلق است، ولی هیچ قحطی و کمبودی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی امیدآفرینی و تبلیغات دستاوردهای نظام باشد تا جوانان به کشور امیدوار شوند.

معاون استاندار قم با بیان این‌که ۲۰ هزار رای اولی در استان قم وجود دارد، گفت: از خانه مطبوعات انتظار داریم تولید محتوا کند و قلم خبرنگاران به باندبازی و جناح‌بازی آغشته نشود.

وی همچنین با تاکید بر اجرای قانون در تمام مراحل انتخابات، بیان کرد: قانون در مرحله ثبت‌نام، تایید صلاحیت‌ها و رای گیری‌ها باید برای همه یکسان اجرا شود تا اعتماد مردم نیز به نظام بیشتر شود.

وی از تشکیل کمیته رصد نارضایتی‌ها خبر داد و گفت: این کمیته مشکلات مناطق مختلف استان را بررسی و رفع می‌نماید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز در این جلسه بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، مساجد، هیات ها، ائمه جمعه و جماعات استان در برگزاری انتخابات باشکوه تاکید کرد.

رضا صالحی افزود: باید ایده‌های جدید به کار گرفته شود تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش قم نیز گفت: در فضای مجازی شاد نسبت به تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان، برنامه‌هایی اجرا خواهد شد تا رای اولی‌ها را برای ورود به انتخابات ترغیب نماییم.

ناصر حمزه‌ای افزود: اگر تشویق و تبلیغ مناسب باشد، می‌توانیم بر حضور حداکثری اولیای دانش آموزان نیز تأثیرگذار باشیم.

کارشناس روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم نیز گفت: ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قم فعال است که ۴۰۰ کانون ویژه برادران و ۲۰۰ کانون ویژه خواهران است.

مهدی خنجوکی افزود: این کانون‌ها در ۴۲۰ مسجد مشغول فعالیت هستند که تقریبا ۱۸۰ کانون در فضای مجازی کانال دارند و حدود ۴۰ هزار نفر عضو هستند.

وی اضافه کرد: در این کانون‌ها ظرفیت خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی وجود دارد تا از این فرصت برای ‌ حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده نماییم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما