شناسهٔ خبر: 46727257 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

با دستگاه نانو گلس کسب و کارتو راه بنداز

صاحب‌خبر -

دستگاه نانو گلس، یکی از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های بشر است که در زمینه محصولات دیجیتال طراحی و ساخته شده است و کاربرد آن برای دستگاه موبایل و همچنین بعضی دیگر از وسایل قیمتی از جمله ساعت و ... می‌باشد. ویژگی‌ها و جذابیت کاربرد این دستگاه به قدری بالاست که سبب ترغیب مردم برای خرید آن شده و دستگاه نانو گلس را به یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های مورد استفاده برای موبایل تبدیل نموده است؛ چون این روزها تقریبا در دست هر ایرانی یک موبایل به عنوان ابزار تکنولوژی ارتباطات می‌توان مشاهده نمود. از این رو در صدد برآمدیم تا در این گزارش شما را با انواع دستگاه نانو گلس آلمانی و دستگاه نانو گلس کره‌ای و همچنین با قطره نانو گلس و کاربرد آن آشنا نموده و از قیمت دستگاه نانو گلس در فروشگاه سبدجت مطلع نماییم. پس اگر با 3 میلیون تومان دنبال یک کسب و کار راحت و تضمینی هستید؛ ما را تا پایان گزارش همراهی نمایید.

دستگاه نانو گلس چیست؟

دستگاه نانو گلس ضد خش و ضد ضربه یک دستگاه بسیار کاربردی و بسیار کم هزینه است که جهت نصب گلس بر روی گوشی‌ کاربرد دارد و خرید آن می‌تواند مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد. زیرا می‌توان گفت که امروزه تعویض گلس گوشی‌های همراه توسط تمامی افرادی که دارای یک گوشی هوشمند هستند در بازه‌های زمانی مختلف انجام می‌شود که در این راستا نصب گلس با یک هزینه کم می‌تواند بهترین روش برای کسب یک درآمد پر سود برای افراد جویای کسب و کار که سرمابه چندانی هم ندارند، باشد.

معرفی گلس و ضد خش موبایل

امروزه گلس، به دلیل در معرض آسیب دیدگی و خراش بودن صفحه موبایل هوشمند افراد، به عنوان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا به حساب می‌آید و مراقبت از صفحه گوشی، افراد را مجبور به خرید یک گلس با کیفیت و مقاوم می‌کند چرا که تمایل ندارند به هیچ وجه گوشی‌های گران قیمتشان بلافاصله بعد از یک ضربه و یا خراش کوچک، دچار آسیب‌های جدی و هزینه‌های بالا شود. اما از طرفی بی کیفیت بودن برخی از گلس‌های موجود در بازار و مجبور به تعویض بودن مدام گلس‌ها به دلیل آسیب دیدگی مقرون به صرفه نبودن استفاده از گلس‌های موجود در بازار را با خود به همراه دارد زیرا قیمت این گلس‌ها بسیار بالا می‌باشد و تنها را مقرون به صرفه برای خلاصی از خش و جلوگیری از ضربه برای صفحه گوشی استفاده از دستگاه نانو گلس می‌باشد.

روش کار با دستگاه نانو گلس:

از ویژگی‌های این دستگاه، راحتی کار با آن برای مقاوم سازی صفحه گوشی است و نیازی به صرف مدت زمان زیاد برای انجام این کار نیست. روش کار با این دستگاه به صورت زیر می‌باشد:

- ابتدا با استفاده از یک محلول اولیه موجود در پکیج باید صفحه گوشی را به خوبی تمیز نمود.

- سپس محلول دیگر که قطره نانو گلس می‌باشد، باید روی صفحه گوشی چکانده شده و به خوبی آن را بر روی صفحه پخش نمود.

- در مرحله بعد باید گوشی در داخل دستگاه نانو گلس قرار داده شود و پس از اتصال دستگاه به برق به مدت یک الی دو دقیقه صبر نمود. عملیات نصب گلس نانو در این دستگاه خیلی سریع انجام می‌شود و گوشی با گلس ضد خش نانو با مقاومت بالا تحویل داده می‌شود و که این مقاومت به راحتی قابل سنجش است.

در ادامه باید گفت که دستگاه نانو گلس برای افرادی که از تعویض گلس‌های پیاپی گوشی خود خسته شده‌اند و قصد دارند یک بار برای همیشه این مشکل را حل کنند، بسیار مناسب بوده و با این دستگاه دیگر نیازی به مراجعه پیاپی برای تعویض گلس گوشی همراه به یک خدمات موبایل نیست و می توان به راحتی این کار را در منزل انجام داد. اما از همه مهمتر استفاده از آن برای ایجاد یک کسب درآمد بالا می‌باشد.

دستگاه نانو گلس اصلی و ارجینال

 

دستگاه نانو گلس

 

همانطور که می‌دانید وجود نسخه اورجینال و نسخه تقلبی و بی کیفیت در بازار برای هر محصولی امکانپذیر است و در صورتی که اطلاعات کافی درباره یک محصول وجود نداشته باشد، امکان سودجویی افراد فرصت طلب نیز برای ارائه نسخه تقلبی به خریداران زیاد می‌باشد. در این بین گلس‌های موبایل‌های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مورد دستگاه نانو گلس نیز این اتفاق در بازار افتاده است که توصیه می‌شود برای خرید دستگاه نانو گلس اصلی و ارجینال حتما از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید نموده که کیفیت محصولات خود را تضمین نمایند. در همین راستا فروشگاه اینترنتی سبد جت عرضه کننده انواع دستگاه نانو گلس اصل و اورجینال با تضمین کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه، در خدمت متقاضیان خرید این دستگاه می‌باشد.

کاربرد دستگاه نانو گلس اصل و ارجینال

به کارگیری فناوری نانو برای تولید گلس و ضد خش موبایل از ویژگی‌های دستگاه‌های نانو گلس می‌باشد که سبب کیفیت و دوام بالای گلس‌های تولید شده با این دستگاه می‌شود، به طوری تا مدت زمان زیادی دیگر نیاز به خرید هیچ گلس دیگری نخواهد بود. از طرفی ظرافت بسیار زیاد این گلس‌ها باعث می‌شود که بتوان با دقت خیلی بیشتری با گوشی کار کرد. این فناوری علاوه بر خاصیت ضد ضربه و خش شدن صفحه گوشی، می تواند از گوشی در برابر عوامل دیگری، مانند آب جوش و... نیز مواظبت نماید.

علاوه بر گوشی از این دستگاه می‌توان برای محافظت کردن از اشیای با ارزش و گران قیمت دیگری مثل شیشه عینک و شیشه ساعت‌های گران قیمت در برابر خش و ضربه زدن استفاده نمود.

قیمت دستگاه نانو گلس

قیمت دستگاه نانو گلس زن گوشی بر اساس فیک یا اورجینال بودنش، متفاوت است و اگر افراد برای خرید دستگاه نانو گلس سری به بازار بزنند، حتماً با قیمت‌های متنوعی روبرو خواهند شد که دلیل آن هم وجود نسخه‌های تقلبی در کنار نسخه‌های اصلی این دستگاه می‌باشد و لازم به تذکر است که معمولا نسخه‌های تقلبی توسط فروشندگانی عرضه می‌گردد که مجوزهای لازم برای فروش را ندارند و در زمان خرید هیچ ضمانت نامه‌ای ارائه نمی‌دهند. بنابراین برای خرید انواع این محصول با مناسب‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش این محصول نموده‌اند، بهتر است به فروشگاه سبد جت مراجعه نموده و از قیمت‌های واقعی دستگاه مطلع شده و از مقرون به صرفه بودن خرید از این فروشگاه به همراه تضمین کیفیت اطمینان حاصل نمایید. در این فروشگاه خواید دید که پکیج اصلی دستگاه نانو گلس متشکل از 2 دستگاه به همراه محلول‌ها و سایر لوازم جانبی مورد نیاز می‌باشد.

دستگاه گلس نانو وسیله‌ای برای کسب درآمد‌های میلیونی

از انجا که با این دستگاه می‌توان علاوه بر مصرف شخصی، برای کسب درآمد نیز اقدام نمود، خرید این دستگاه یک فرصت فوق العاده برای کسانی است که سالها به دنبال راهی جهت کسب درآمد با سرمایه خیلی ناچیز بوده‌اند. بنابراین با داشتن حداقل سه میلیون می‌توان یک درآمد تضمینی برای خد فراهم نمود.

قطره نانو گلس

 

قطره نانو گلس

 

دستگاه نانو گلس گوشی موبایل برای استفاده،  نیاز به قطره نانو دارد که این قطره به طور کلی در 2 نوع  نانو گلس و نانو سرامیک در بازار موجود می‌باشد که امکان استفاده از هر 2 قطره برای خریداران دستگاه وجود دارد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید از سایت سبد جت کمک بگیرید.

انواع دستگاه نانو گلس:

دستگاه نانو گلس درانواع دستگاه نانو گلس کره‌ای و دستگاه نانو گلس آلمانی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. عمده تفاوت آن‌ها در نوع قطره نانو گلسی هست که به همراه دارند به طوری که قطره همراه دستگاه نانو گلس آلمانی از قوطی‌های به رنگ آبی و سفید تشکیل شده که مایع نانو داخل ان شبیه آب می باشد و می‌توان گفت که این مواد به طور تقریبی حدود هشت ماه بر روی گوشی باقی می‌ماند اما قطره نانوگلس همراه دستگاه نانو گلس کره‌ای در قوطی‌هایی با رنگ طلایی و مشکی است و که یک مایع شیری رنگ غلیظ است و ماندگاری نوع درجه یک آن در قوطی طلایی رنگ، شش ماه روی صفحه گوشی می‌باشد.

بهترین مرجع برای خرید دستگاه نانو گلس اصلی

فروشگاه تکنولوژی سبدجت با هدف دسترسی آسان مصرف کنندگان عزیز ایرانی به کالا و تجهیزات فناوری روز دنیا در تابستان ۱۳۹۸ تاسیس شد و با سعی و تلاش روزافزون توانست با حذف دلالان و واسطه گری افراد سوجو اقدام به فعالیت نموده و با ارائه برندهای اصلی از محصولات خود همراه با تضمین کیفیت، صداقت کار خود را برای مشتریان به اثبات رسانده است.

این فروشگاه آنلاین به شعار دهکده جهانی با هدف بازار اینترنتی تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا معتقد است و با این شعار در تلاش است که یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان را برای مشتریان خود فراهم سازد.

در همین راستا یکی از محصولات اصل و اورجینال بین صدها محصول اصل ارائه شده دراین فروشگاه تکنولوژی دستگاه نانو گلس اصل و اورجینال می‌باشد که با تضمین کیفیت کالا همراه بوده تا اطمینان مشتریان عزیز از خرید خود را به همراه داشته باشد.

همچنین کلیه خرید‌های محصولات این فروشگاه با تحویل اکسپرس و پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در محل و 7 روز ضمانت بازگشت وجه همراه می‌باشد.

راه‌های ارتباطی:

تلفن ثابت : ۰۲۱۵۵۲۷۱۰۷۱

تلفن : 09333564242

ایمیل : sabadjet@gmail.com

آدرس سایت: https://sabadjet.ir

نظر شما