شناسهٔ خبر: 46727139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: طرح شهید سلیمانی با رویکرد جدیدی در لرستان اجرایی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل شیوع کرونا با رویکرد جدید واکسیناسیون در این استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی در زمینه کرونا افزود: این طرح تحت عنوان پیگیری محله به محله دوباره آغاز می شود.

وی  اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در طرح جدید نسبت به روش قبلی اعمال شده است، نیازمند هماهنگی مجدد بین دستگاه‌های مرتبط هستیم و مسوولان باید در این راستا همکاری کنند.

استاندار لرستان در خصوص مراحل این طرح گفت: در این طرح رهگیری، مراقبت،نظارت و حمایت وجود دارد و به تازگی نیز واکسیناسیون به آن اضافه شده است که از توان بسیج در امر واکسیناسیون استفاده خواهد شد.

خادمی خاطرنشان کرد: ۲ ویژگی این طرح در لرستان متناسب با شرایط کنونی اولویت دارد که شامل استفاده از توان بسیج به منظور نظارت بر اعمال محدودیت ها در سطح شهرها و روستاها و  امکانات نیروی انسانی این نهاد به ویژه نیروهای متخصص مانند پزشکان و پرستاران است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای کامل طرح و همه ‌مراحل آن گفت: از سرگیری مجدد طرح شهید سلیمانی طی ۲ هفته آینده برای استان اولویت دارد که باید به خوبی انجام شود.

تعداد مبتلایان به کرونا در این استان نیز با شناسایی یکهزار و ۲۰۰ بیمار جدید طی شبانه روز گذشته به ۹۴ هزار و ۵۴۶نفر رسیده است ، ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا نیز طی شبانه‌روز گذشته در استان جان باختند و شمار قربانیان این ویروس به یکهزار و ۵۲۷ نفر رسید.

نظر شما