شناسهٔ خبر: 46727100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سیاست خارجی

ابراز نگرانی سفیر اسرائیل از پیشرفت گفت‌وگوهای وین/ غریب آبادی: نتایج گفت‌وگوها به طور منظم به مقامات عالی نظام گزارش می‌شود

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا به بیان اظهاراتی در مورد ایران پرداخت

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، گیلعاد اردان: اسرائیل از پیشرفت گفت‌وگوهای در مورد برجام ناراضی است. ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است

وی افزود: آمریکا و  اسرائیل هدف مشترکی دارند و آن مقابله با  دست‌یابی تهران به سلاح اتمی است.

 کابینه اسرائیل با محوریت «برنامه هسته‌ای ایران» تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش دویچه وله،  آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش و یوسی کوهن، رئیس موساد امروز،ی کشنبه در نشست کابینه امنیتی اسرائیل  حملات بیشتر به برنامه هسته‌ای ایران و یا حفظ آرامش در مورد ایران  را مورد بحث و بررسی  قرار می‌دهند.

غریب آبادی: نتایج گفت‌وگوهای وین به طور منظم به مقامات عالی نظام گزارش می‌شود

نماینده ایران در آژانس گفت: آنچه در وین در حال پیگیری و گفت‌وگوست، ایجاد یک تصویر واضح و شفاف درخصوص لغو تحریم‌ها است. 

مذاکرات ایران و آمریکا در وین,بازگشت به برجام

به گزارش ایسنا، کاظم غریب آبادی اظهار کرد: شناسایی و فهرست کردن اقدامات برای لغو تحریم ها و شفاف سازی و سنجیدن جدیت آمریکا در ادعای خود برای بازگشت و پایبندی کامل به برجام و انطباق آن با سیاست اعلامی کشور، لازم است. 

نماینده ایران در آژانس و عضو هیات مذاکره کننده کشورمان افزود: مبنای تیم مذاکره کننده اصولی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سیاست نظام در این رابطه تعیین شده است. 

وی خاطرنشان کرد: هیات مذاکره کننده در وین نتایج گفتگوها را به طور منظم به مقامات عالی نظام جهت بررسی و اخذ تصمیمات لازم، گزارش می‌کند.

نظر شما