شناسهٔ خبر: 46726757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آمار ضعیف یوونتوس بدون رونالدو

تیم فوتبال یوونتوس بدون فوق‌ستاره پرتغالی‌اش در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال یوونتوس در حالی از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا به مصاف آتالانتا می‌رود که در این بازی خارج از خانه کریستیانو رونالدو به دلیل مشکل از ناحیه عضله خم‌کننده نمی‌تواند بانوی پیر را همراهی کند. آندره‌آ پیرلو روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت که نمی‌خواهد درباره استفاده از فوق‌ستاره پرتغالی خود ریسک کند و ابراز امیدواری کرد برنده پنج توپ طلا بتواند به بازی چهارشنبه یووه با پارما برسد.

یوونتوس اما این فصل بدون رونالدو عملکرد قابل‌قبولی نداشته و در 6 بازی که مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید را در ترکیبش نداشته، تنها در دو بازی به پیروزی رسیده است. تقابل امروز با آتالانتا هفتمین بازی خواهد بود که یوونتوس، فوق‌ستاره پرتغالی‌اش را در اختیار نخواهد داشت و باید دید که آیا آمار ضعیف یووه بدون کریس ادامه خواهد داشت یا خیر!

رونالدو که در ماه اکتبر به ویروس کرونا مبتلا شده بود، در آن مقطع به‌تنهایی چهار بازی را از دست داد. او که تاکنون در پنج بازی مقابل آتالانتا موفق شده سه گل به ثمر برساند، فصل گذشته هم بازی خارج از خانه مقابل این تیم را به دلیل مصدومیت زانو از دست داده بود.

مهاجم پرتغالی یوونتوس این فصل در 37 بازی از رقابت‌های مختلف 32 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها:

نظر شما