شناسهٔ خبر: 46724562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رکورد ضعیف یووه بدون CR7؛

یوونتوس بدون رونالدو ترسناک نیست

یوونتوس امروز در مصاف با آتالانتا رونالدو را به دلیل مصدومیت در ترکیب ندارد، اما بیانکونری در این فصل بدون فوق ستاره خود در شش بازی تنها به دو پیروزی دست پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز بدون آقای گل خود در سری آ میهمان آتالانتا است. آندره‌آ پیرلو، سرمربی یووه در کنفراس پیش از این مسابقه گفت: "کریستیانو به دلیل مصدومیت عضلانی در این بازی شرکت نخواهد کرد. برای ما ریسک بزرگی خواهد بود که او را به برگامو بیاوریم. امیدوارم که تا چهارشنبه بهبود بیابد."

این هفتمین بار در این فصل خواهد بود که رونالدو نمی تواند در ترکیب بیانکونری به میدان برود اما بانوی پیر آماری عجیب بدون فوق ستاره پرتغالی از خود به جا گذاشته است؛ از شش بازی قبلی بدون رونالدو یووه تنها در دو بازی پیروز شده است.

ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد در ماه اکتبر سال گذشته و پس از مثبت شدن تست کرونایش چهار بازی یوونتوس را از دست داد. یووه در دیدار های اروپایی در خانه دینامو کیف 2-0 برنده شد و در آلیانز برابر بارسا 2-0 باخت. در سری آ نیز به دو تساوی 1-1 برابر کروتون و هلاس ورونا دست یافت.

 

 

کریستیانو در پایان ماه نوامبر برابر بنونتو نیز استراحت کرد و بانوی پیر بار دیگر در این بازی به تساوی 1-1 رضایت داد. بیانکونری در کوپا ایتالیا و برابر تیم دسته دویی اسپال توانست بدون رونالد به برتری 4-0 برسد.

رونالدو در پنج بازی برابر آتالانتا سه گل به ثمر رسانده است، اما فصل پیش نیز دیدار در خانه آتالانتا را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد.

CR7 در اولین بازی خود برابر اتالانتا در برگامو در سال 2018 از روی نیمکت به زمین آمد و گل تساوی یووه را به ثمر رساند.

نظر شما